Elikkä olen menossa tammikussa '07 Egyptin Hurghadaan ja mietin että kuinka lämmintä tuolloin? kokemuksia? ja muutakin infoa :) Onko järkevää mennä tammikuussa? sää mietityttää.. paljonko auringossa lämmintä ja ruskettuuko hyvin ? ;> kiitos jo etukäteen informaatiosta:) jossain nettisivulla luin että joulu-helmikuu olisi parasta aikaa mennä egyptiin koska silloin ei ole tukahduttavan kuumaa. pitääkö paikkaansa? JA kiitos jo etukäteen ;>>
Hurghada, Tammikuussa?
4
987
Vastaukset
- rewq
Ei ole varmasti kuuma siihen aikaan. Itse olin joku pari vuotta sitten tammikuussa käymässä. Lämmöt oli parhaimmillaan jotain 20 tai vähän reilu. Silloinkin opas sano että on poikkeuksellisen lämmin.
- piip
Moi=) Oltiin tän vuoden helmikuun alussa Hurghadassa ja päivällä oli yli 20astetta mutta kun aurinko laskee(17,00 maissa ) viilenee nopeasti. Iltasella oli alle kymmenen astetta lämmintä joten oli pikkasen kylmä ilman takkia ja sukkia, sandaalit jalassa. Eli takki mukaan reissuun!Myös tuuli oli aika kovaa joten ei viihdytty kovinpitkään rannalla. Toista se oli heinäkuussa, yli 40 astetta lämmintä! aivan upea reissu silloin! Sai aurinkoa ihan kympillä ja iltaisin oli 30 astetta lämmntä=)(
- piip
piip kirjoitti:
Moi=) Oltiin tän vuoden helmikuun alussa Hurghadassa ja päivällä oli yli 20astetta mutta kun aurinko laskee(17,00 maissa ) viilenee nopeasti. Iltasella oli alle kymmenen astetta lämmintä joten oli pikkasen kylmä ilman takkia ja sukkia, sandaalit jalassa. Eli takki mukaan reissuun!Myös tuuli oli aika kovaa joten ei viihdytty kovinpitkään rannalla. Toista se oli heinäkuussa, yli 40 astetta lämmintä! aivan upea reissu silloin! Sai aurinkoa ihan kympillä ja iltaisin oli 30 astetta lämmntä=)(
Minusta loka-marraskuu on parasta aikaa matkata Egyptiin koska silloin yöt ovat vielä lämpimiä.Meille sanottiin silloin viime vuoden marraskuussa kun käytiin myös Hurghadassa että juuri nämä kuukaudet ovat parasta aikaa olla siellä.
- hyvin tarkeni
Tammikuussa 2005 tarkeni ja ruskettui vallan hyvin! Edellisessä kuussa Kanarialla tosi surkeat
kelit !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738