Pan's Labyrinth.

...

Eikös siinä vasta ole mainio elokuva? Uskaltaisin väittää, ehkä yhdeksi parhaista joihin olen vielä törmännyt...
Mielipiteitä niiltä jotka ovat Pan's Labyrinthin nähneet tai muuten vain odottavat kyseistä elokuvaa... :)

5

2524

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • El_Mutanto

Hep!

Kirjottelinkin tästä leffasta jo tonne toisen saman nimisen otsikon alle.

Leffa on nähty syksyllä R & A leffafestareilla. Ei ollut ihan mun suosikkirainoja festareilla, mutta sieltä paremmasta päästä. Tosin mä kävin muutenkin tarkotuksella katsomassa kaikki pimeimmät ja pienimmän budjetin leffat, niin tällästen laatuleffojen on helppo olla sieltä paremmasta päästä.

Kyllä tämä kannattaa katsastaa, mutta vaikka elokuvassa on fantasiaa, niin ei tämä kaikille fantasian ystäville kolahda. Eurooppalainen elokuva ilman jenkkihapatusta.

• *kubrick82*

• El_Mutanto

• timoppi

Meksiko euroopassa? Näyttelijät ja tapahtumapaikka Espanja, mutta ohjaaja/käsikirjoittaja, tuottaja ja kuvaaja Meksikolaisia.

• El_Mutanto
        timoppi kirjoitti:

Meksiko euroopassa? Näyttelijät ja tapahtumapaikka Espanja, mutta ohjaaja/käsikirjoittaja, tuottaja ja kuvaaja Meksikolaisia.

Näinhän se on, mutta Espanjassa se on silti kuvattu ja veikkaisinpa näin ollen että suurinosa näyttelijöistäkin on espanjalaisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5760
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5243
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2974
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2068
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      35
      1882
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1681
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1594
    Aihe