Tiedätkö tarinoita tai oletko itse kokenut jotain yliluonnollista? Etsin kertomuksia liittyen kuolemaan, kuolemanjälkeiseen elämään, etiäisiin tai kummituksiin, paholaiseen ja enkeleihin. Olen myös kiinnostunut ns.vanhankansan viisauksista, säiden ennustamisesta, metsän hengistä/tontuista, ihmeistä ja myös tarinoista joissa on myöhemmin paljastunut looginen selitys. Kerään näitä tarinoita ja kokoan niistä myöhemmin näyttelyn tekemälläni kuvituksella, mahdollisesti myös pienen kirjan. Voit kirjoittaa nimimerkillä tai omalla nimelläsi(nimiä ei julkaista). Kirjoita vapaasti, omalla tyylilläsi, tunteesi ilmaisten tai tarinan niin kertoen kuin olet sen kuullut tai kokenut. Erityisesti olen kiinnostunut pohjanmaalla tapahtuneista tai kerrotuista asioista.
Kertomuksesi voit lähettää osoitteeseen: tarinat piste kokemukset ät gmail piste kom
kerro kokemuksesi
tarinat
0
331
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477745
- 334293
- 573765
- 503220
- 172916
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692646- 672532
- 582479
- 402349
- 162306