varamiespalvelu

erillainen

työvoimapolitiikka.Ketkä kaikki ovat olleet varamiesyhtiön kautta töisssä?Saatetaan laittaa
5min harkinta-ajalla töihin eli puhutaan ympäri.Sitten vielä ei kerrota kaikkea vaan pompotellaan.Lääkärin tod tarvii jo yheltä päivästä ja alle kk työsuht.on omavastuu 1 päivä.Saatetaan lähettää tekstareita tai soittaa voisitko mahd. tehdä pidempää vuoroa.Mitenkäs onko tällasessa koeaikaa.Jos saa kenkää jostakin syystä niin tuleeko karenssi prkl.Kertokaa i9hmiset kokemuksia tästä yhtiöstä.Ainakin hiostaminen ja työllä uuvuttaminen on saletti.

8

876

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jälleen kerran

ja siellä esitelmöi eräs tälläisen yrityksen lipeväkielinen työnvärvääjä.
      Hieno oli ulkokuori ja kovasti silmiin katseli.
      Välähti äkkiä tosta jutusta mieleeni että se myös kertoi että rikosrekisteri,jos sellainen on estää heille pääsyn töihin.
      Sanoin siinä tunnelmaa keventääkseni että juoppoputkassa olen nuorena kerran ollut,se ei kuulemma asiaa olisi haitannut.
      Niinpä niin,jos jotain tuosta esitelmästä jäi käteen niin ainakin se että kaukana pitää pysyä tuosta systeemistä.

• Paukkuu...

En tiedä, onko varamiespalvelulla koeaikaa, mutta luulen, ettei ole. Hehän vain jättävät tarjoamatta työtä, jos ovat tyytymättömiä.

En tiedä, voiko varamiespalvelu antaa potkuja, koska heidänhän ei tarvitse vain tarjota työtä, mutta jos sellainen ihme tapahtuu tai saat potkut siitä firmasta, mihin varamiespalvelun kautta olet joutunut ja työkkäri saa potkuista tietää, niin karenssiahan se pukkaa.

• harmittaa

Moi vaan minulla ei ole varamiespalvelu firmasta kokemusta,mutta eräästä toisesta henkilöstö vuokarausfirmasta hyvää ja huonoa.
        Hyvää on ollut se että olen saanut töitä ja taloudellista tilannetta paranettua.
        Ikäviä kokemuksia on ollut niitäkin,eniten harmittaa se että kun soitetaan töihin,ei välttämättä errota kaikkea mitä täytyy tehdä ja osata.
        Minun mielestäni se on ikävää,on ollut tilanteita että olen mennyt sovittuun paikkaan ja siellä oletetaan että tiedän tarkalleen mitä pitää tehdä.
        Tietenkin osaan työni mutta työ mitä teen käsittää todella monenlaista osaamista,ja kaikkia osa alueita en hallitse.
        Toinen mikä harmittaa on se että työpaikalla ei useinkaan saa palautetta,jos eivät ole tyytyväisiä kertovat sen välitys firmalle.
        Aina kun on uusi paikka ei alussa voi kaikkea osata tai löytää,ei kukaan ole heti valmis.
        Minulla onneksi on mennyt aika hyvin niissä paikoissa missä käyn,mutta on ollut vaikeaakin.
        On paikkoja missä talon oma henkilökunta katsoo kuin halpaa makkaraa,tiuskitaan kun kysyt jotain.
        Se on todella stressavaa.Etsin koko ajan muualta töitä mutta ei ole onnistunut.
        Tässä firmassa ainakin on koe aika ja sairaslomapäivältä saa päivärahan jos on ollut tarpeeksi kauan töissä.
        Kyllä tätä tekee kun ei muutakaan ole mutta ei välttämättä unelma homma.
        Olen ikäväkseni huomannut myös sen jos ei pääse muutamaan vuoroon menemään,ei vähään aikaan soittoja tule.
        Mutta kai nämä firmat ovat tulleet jäädäkseen,onko se hyvä asia siihen en osaa ottaa tarkemmin kantaa.

• ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^...
        harmittaa kirjoitti:

Moi vaan minulla ei ole varamiespalvelu firmasta kokemusta,mutta eräästä toisesta henkilöstö vuokarausfirmasta hyvää ja huonoa.
        Hyvää on ollut se että olen saanut töitä ja taloudellista tilannetta paranettua.
        Ikäviä kokemuksia on ollut niitäkin,eniten harmittaa se että kun soitetaan töihin,ei välttämättä errota kaikkea mitä täytyy tehdä ja osata.
        Minun mielestäni se on ikävää,on ollut tilanteita että olen mennyt sovittuun paikkaan ja siellä oletetaan että tiedän tarkalleen mitä pitää tehdä.
        Tietenkin osaan työni mutta työ mitä teen käsittää todella monenlaista osaamista,ja kaikkia osa alueita en hallitse.
        Toinen mikä harmittaa on se että työpaikalla ei useinkaan saa palautetta,jos eivät ole tyytyväisiä kertovat sen välitys firmalle.
        Aina kun on uusi paikka ei alussa voi kaikkea osata tai löytää,ei kukaan ole heti valmis.
        Minulla onneksi on mennyt aika hyvin niissä paikoissa missä käyn,mutta on ollut vaikeaakin.
        On paikkoja missä talon oma henkilökunta katsoo kuin halpaa makkaraa,tiuskitaan kun kysyt jotain.
        Se on todella stressavaa.Etsin koko ajan muualta töitä mutta ei ole onnistunut.
        Tässä firmassa ainakin on koe aika ja sairaslomapäivältä saa päivärahan jos on ollut tarpeeksi kauan töissä.
        Kyllä tätä tekee kun ei muutakaan ole mutta ei välttämättä unelma homma.
        Olen ikäväkseni huomannut myös sen jos ei pääse muutamaan vuoroon menemään,ei vähään aikaan soittoja tule.
        Mutta kai nämä firmat ovat tulleet jäädäkseen,onko se hyvä asia siihen en osaa ottaa tarkemmin kantaa.

Minullakin on kaveri jolle kävi niin ettei päässyt kohteessaan komerosta hakemaan siivoustarvikkeita jotta voisi työskennellä.

Avain olisi siihen komeroon pitänyt hakea kohteesta X päästäkseen kohteeseen XX.

Onneksi pääsi tästä varamieshelvetistä pois.

• ei paljon naurata
        ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^... kirjoitti:

Minullakin on kaveri jolle kävi niin ettei päässyt kohteessaan komerosta hakemaan siivoustarvikkeita jotta voisi työskennellä.

Avain olisi siihen komeroon pitänyt hakea kohteesta X päästäkseen kohteeseen XX.

Onneksi pääsi tästä varamieshelvetistä pois.

Minäin työskentelen henkilöstövuokraus firmassa ja ei tietysti pitäisi valittaa,on ollut kivasti töitä.
        Olen hakenut koko ajan jokaiseen vähänkin mahdolliseen työpaikkaan joihin kuvittekisisn et olis mahdollisuuksia.
        Mutta ei ole tärpännyt ja alkaa masentaa vähitellen tämä tilanne.
        Minä teen töitä moneen eri yritykseen ja voin sanoa että on henkisesti raskasta.
        Minulla ei ole mitään työtä vastaan mutta kohtelu on ollut aika kirjavaa.
        Toisissa paikoissa olet ihan ilmaa ei edes tervehditä, ja jo ilme kertoo taas joku uusi.
        Tee siinä sitten hymyssä suin töitä ja koeta palvella asiakkaita,ei hirveästi jaksa naurattaa.
        On tietenkin paikkoja johon on mukava mennä ja talon oma henkilökunta on ystävällistä.
        Ymmärrän sen tosi asian et työpaikkojen omalle väelle on varmasti raskasta aina opastaa uusia ihmisiä,mutta eipä siinä vaihtoehtoja ole.
        Siinä sitten korvat luimussa kuuntelet heidän vinoiluja,yritän itse olla ajatelematta ja tehdä työni niin hyvin kuin osaan.
        Mutta aina ei jaksa ja olen kieltäytynyt menemästä.pariin paikkaa eipä ne varmaan toimistolla ole tykänneet.
        Mutta minkäs minäkään tälle tilanteelle teen,laskut odottavat maksamista ja ruokaa on ostettava.
        Tutustuin mukavaan ihmiseen joka on myös samassa firmassa kirjoilla,hänelle sanottiin et kahdesta paikasta on valitettu hänen työstä.
        Je et heidän on vaikea enää työllistää tätä henkilöä.Ystäväni oli pikkasen järkyttynyt ja kyseli mitkä nämä työ paikat oli.Koska hänelle ei kukaan ollut koskaan valittanut työpaikoilla,eivät suostuneet kertomaan.
        Töitä ei ole sen jälkeen tullut,minusta aika kieroa touhua.
        En tiedä onko hänet irtisanottu ei kai mut ei ole tullut töitäkään.
        Olen myös huomannut saman asian josta joku jo kirjoittikin.
        Aina et todellakaan tiedä mitä menet tekemään.
        Minulle sattui syksyllä et soittivat töihin se on sellanen kiva pieni paikka,helppoa hommaa.
        Menin paikalle ja olin tiski nurkkauksessa kahdeksan tuntia.
        Ei siinä mitään mutta minulle sanottiin et olen kassalla ja oli tietty hame ja pusero mukana.
        Työnantaja katsoi et noin hienoissa vaatteisako meinasit tiskata,oli pikkasen noloa.
        Sanoin et minua on pyydetty kassalle ja hän melkein huusi et on tilannut tiskarin ei mitään kassaa.
        Olihan hauska kahdeksan tuntinen.
        Onneksi oli farkut ja t paita.
        Soitin toimistolle ja sanoin mikä oli homman nimi.eivät edes pahoiteleet.
        Tuumasivat vaan näitä sattuu.Joo ja kun ne menee työntekijän piikkiin ei naurata.
        Voi kun saisi jostain töitä siis sellasta et tietäisit etu käteen vuorot ja vapaat.
        Ainahan toivoa voi...

• Kun päätät muuttaa tyyliä
        ei paljon naurata kirjoitti:

Minäin työskentelen henkilöstövuokraus firmassa ja ei tietysti pitäisi valittaa,on ollut kivasti töitä.
        Olen hakenut koko ajan jokaiseen vähänkin mahdolliseen työpaikkaan joihin kuvittekisisn et olis mahdollisuuksia.
        Mutta ei ole tärpännyt ja alkaa masentaa vähitellen tämä tilanne.
        Minä teen töitä moneen eri yritykseen ja voin sanoa että on henkisesti raskasta.
        Minulla ei ole mitään työtä vastaan mutta kohtelu on ollut aika kirjavaa.
        Toisissa paikoissa olet ihan ilmaa ei edes tervehditä, ja jo ilme kertoo taas joku uusi.
        Tee siinä sitten hymyssä suin töitä ja koeta palvella asiakkaita,ei hirveästi jaksa naurattaa.
        On tietenkin paikkoja johon on mukava mennä ja talon oma henkilökunta on ystävällistä.
        Ymmärrän sen tosi asian et työpaikkojen omalle väelle on varmasti raskasta aina opastaa uusia ihmisiä,mutta eipä siinä vaihtoehtoja ole.
        Siinä sitten korvat luimussa kuuntelet heidän vinoiluja,yritän itse olla ajatelematta ja tehdä työni niin hyvin kuin osaan.
        Mutta aina ei jaksa ja olen kieltäytynyt menemästä.pariin paikkaa eipä ne varmaan toimistolla ole tykänneet.
        Mutta minkäs minäkään tälle tilanteelle teen,laskut odottavat maksamista ja ruokaa on ostettava.
        Tutustuin mukavaan ihmiseen joka on myös samassa firmassa kirjoilla,hänelle sanottiin et kahdesta paikasta on valitettu hänen työstä.
        Je et heidän on vaikea enää työllistää tätä henkilöä.Ystäväni oli pikkasen järkyttynyt ja kyseli mitkä nämä työ paikat oli.Koska hänelle ei kukaan ollut koskaan valittanut työpaikoilla,eivät suostuneet kertomaan.
        Töitä ei ole sen jälkeen tullut,minusta aika kieroa touhua.
        En tiedä onko hänet irtisanottu ei kai mut ei ole tullut töitäkään.
        Olen myös huomannut saman asian josta joku jo kirjoittikin.
        Aina et todellakaan tiedä mitä menet tekemään.
        Minulle sattui syksyllä et soittivat töihin se on sellanen kiva pieni paikka,helppoa hommaa.
        Menin paikalle ja olin tiski nurkkauksessa kahdeksan tuntia.
        Ei siinä mitään mutta minulle sanottiin et olen kassalla ja oli tietty hame ja pusero mukana.
        Työnantaja katsoi et noin hienoissa vaatteisako meinasit tiskata,oli pikkasen noloa.
        Sanoin et minua on pyydetty kassalle ja hän melkein huusi et on tilannut tiskarin ei mitään kassaa.
        Olihan hauska kahdeksan tuntinen.
        Onneksi oli farkut ja t paita.
        Soitin toimistolle ja sanoin mikä oli homman nimi.eivät edes pahoiteleet.
        Tuumasivat vaan näitä sattuu.Joo ja kun ne menee työntekijän piikkiin ei naurata.
        Voi kun saisi jostain töitä siis sellasta et tietäisit etu käteen vuorot ja vapaat.
        Ainahan toivoa voi...

Olet varmaan hyvä työntekijä ja sopeutuvainen.

Siinäpä se niin kauan kuin sopeudumme mikään ei muutu. Jos pätkätyöläisiä käyttävä työpaikka joutuu työntekijöiden boikottiin eikä saa ihmisiä tekemään pätkätöitä heidän on pakko ottaa vakinainen ja näin syntyy yksi vakinainen työpaikka. Puoli vuotta ilman että kukaan suostuu tulemaan töihin voisi auttaa työpaikan muuttumista vakinaiseksi.

• Anonyymi

Olin varamiesyhtiössä töissä muutamia kertoja tuntipalkka oli noin 6,5 euroa ja työ oli kokoajan urakkatyöluotaista ei saanut pitää edes lakisäätöisiä taukoja ja työaika saattoi olla yhtäjaksoisesti 12-15 tuntia, joskus sai vähän juoda mutta ei saanut välillä yhdään levätä. Lämpötila työkohteessa kesän aikaan oli yli +30 astetta, talvella taas sitten hyvin kylmää, en suosittele ko. Firmaa kellekään.

• Anonyymi

Vuokratyöfirmat ovat yhteiskunnan syöpä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7745
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4293
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3775
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2916
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2656
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2550
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58