Opel Vivaro viat?

Sami_tre

Aikomuksena olisi ostaa Opel Vivaro(sama kuin Renault Trafic) mutta kun luin saksalaista autosivua sieltä sai sen kuvan että lähes kaikista Vivaroista hajoaa 6-vaihteinen laatikko ennen 100 tkm. Kuulostaa aika kummalta.

http://forum.langzeittest.de/list.php?f=398&collapse=1

Paremmin tietävät ja ne joilla kokemusta Vivarosta kertokaa kokemuksistanne!

Lisäksi samalla sivulla kerrottiin pyöränlaakerivioista(erityisesti takana), laturivioista ja etupään nivelten kesto-ongelmista. Onko näistä kokemusta.

Entä tämä uusi 6-vaihteinen(Tecshift) automaattilaatikko, onko kokemusta sen kestävyydestä?

4

5327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minulla on Opel latureista

kokemusta:

Astra 1,8 16v., jolla oli ajettu 127.000km ja piti vaihtaa jo kolmas Opel laturi (niitä on ollut Delphi ja Delco merkkisenä ja molemmat olivat todella lyhytikäisiä, joskus kestää 90tkm, joskus vähän vähemmän).

Saas nähdä, kauanko tämä merkkiliikkeen vaihtolaturi taas tulee kestämään (nyt taas Delco).

Kolmella kaverilla on -99 Astrat ja niihin on vaihdettu laturit 95tkm .. 130tkm kohdilla, et silleen on päässyt käymään.

• kyllä sapettaa

Mulla on 02vivaro ja taisi laatikko pamahtaa eilen.Veto loppu kuin seinään olisi ajanut,mittarissa 82000km.Perkele tuleekohan maahantuoja vastaan kustannuksissa arvio lonkalta 3000ekua ja on siinä ollutetupään nivelissäkin ongelmia kun oli 30000km mittarissa,takajarrut 60000km uusiksi panee miettimään autonvaihtoa saatana

• Oppeli not ever

Oma Vivaro 03 aj 125tkm.
        2v 2 kk ja 90000km meni etupään nivelet tukivarret ja r.tangon päät
        Ikkunan reunassa maalin alla vettä
        Repsikan oven kahvassa väljää
        Takalasin lämmintin purki akun (korjaus:tunti merkkikorjaamolla jossa ehdotettiin johtosarjojen purkua/vaihtoa.... sulake pois, tuli halvemmaksi).

Ei kyllä ollut mikään hyvä investointi. Takuu 2v että näin. Mihinkään ei tultu vastaan vaan oltiin tiukkana.
        Merkki liikkeessä suu muikeana todettiin että elämä on ja jos oven maalaa voi saada 30% alennusta

• semah

muuten hyvä systeemi, mutta se robottikytkin on alualkaen susi ei tahdo kestää. sähkövikoja.ja suhteettoman kallis. yksi automyyjä kertoi että ei suosittele kenellekkää kyseistä automaattia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7432
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4098
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3635
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3140
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      52
      2376
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43