Tammikuussa?

marie88

Olisiko tammikuussa hyvä lähteä egyptiin? Tjäreborg? onko hyvä paikka? :)

3

408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tjäreborg

Hei!

Hurghada on yksi Egyptin suosituimmista rantakohteista, yhdistelmä rantalomaa ja kulttuuria. Sijainti on lähes ihanteellinen, suoraan Punaisenmeren auringon lämmittämien rantojen äärellä. Parin tunnin bussimatkan päässä on maailman parhaimpiin kuuluvia nähtävyyksiä mm. Kairon pyramidit, Luxorin Karnakin temppeli. Mikäli pidät sukeltamisesta tai snorklaamisesta Hurghadaa ympäröivä alue on paratiisi, vesi on kristallinkirkasta! Yksi hyvä puoli on myös Egyptin sää, aurinko paistaa lähes aina, lämpötila tammikuussa 20 asteen molemmin puolin.

• tara

Egypti on kyllä hyvä ja lämmin kohde tammikuussa,mutta muista ottaa jotain lämmintäkin päällepantavaa mukaasi,sillä illat ovat tosi viileitä.

• JayJay

Jos haluat nähdä egyptiläistä kulttuuria niin suosittelen Luxor tai Kairo. Jos haluat löhöillä rannalla tai sukeltaa niin sitten muut kaupungit eli Hurhgada, Sharm el Sheik jne. Itse olin Luxorissa viime tammikuussa ja siellä on ainakin paljon nähtävää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5624
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4986
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2884
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2394
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2088
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1632
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1551
    Aihe