Millä tavalla Olli sai muka selville sen että sen tyttöystävä olisi jättänyt sen, eihän sinne saa milloin vain soitella asukkaille???
Hei kertokaa nyt mitä tää Olli juttu on??
7
2725
Vastaukset
- ei totta niin yhtään :)
että näin :)
- kusettaa
olli nukkunut koko yön....aiemmat avaukset tällä sivulla pelkkää finninaamojen kusetusta. hankkisivat elämän
- john123
Mikäli BB saa tietoonsa, että kilpailijan puoliso on jättänyt kilpailijan (tai kilpailija on saanut potkut työpaikasta tms), niin BB kertoo kilpailijalle.
- -Muru-
BB kertoi Ollille, että, jos Olli menettäisi tyttöystävän, työpaikkansa tai olisi tapahtunut muuta pahempaa ikävää, niin Olli saisi tiedon siitä. Tämä tapahtui päiväkirjahuoneessa, kun Olli harkitsi lähtöä kotiin muutama viikko sitten...
- mitä kirjoitellaan
Tosin Olli on ollut puhelimitse yhteydessä tyttöystäväänsä, sai sen palkinnoksi hyvästä sabotoinnista viikkotehtävässä.
Mielestäni se oli väärin ja epäoikeudenmukaista muita kilpailijoita kohtaan.- kyllä
mun mielestä väärin ja epäoikeudenmukaista ole, koska Ollilla oli ollut aikalailla iso vastuu viikkotehtävästä, sehän oli kokonaan hänen käsissään. Mun mielestä se oli kyllä ihan oikein, että Olli sai tällaisen palkinnon.
- minä vaan
ollihan sai palkinnoksi pukua tyttöystävänsä kanssa puhelimessa,päiväkirjahuoneessa,ja tyttökaveri oli jo tykännyt huonoa,kun hanne oli nukkunut ollin vieressä,ja sanoi,ettei sellasta enää tartte tapahtua,tai muuta vastaavaa,ja olli lupasi olla kiltisti,niin kylhän se nyt arvaa,ettei tyttökaveri oikein tykkää,jos se pussailee jonkun kaa...jos äkästä tyyppiä,niin voi hyvinki jättää ollin¨..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144