Mistä suomesta mahtaisi saada Prismacolorin värikyniä? Google ei ollut ystävällinen :S
Prismacolorin kyniä?
18
9608
Vastaukset
- qwjkhd
www.tempera.fi
En oo ihan varma mitä tarkoitat. Oon ymmärtänyt, että prismacolor valmistaa lähinnä markereita. No temperasta saa copicin vastaavia markereita ja esim caran d'achen supracolor puuvärejä, jotka ovat vertaansa vailla, jos kyse oli siis puuväreistä. Liike sijaitsee Helsingissa uudenmaankadulla mutta tuolla sivuilla on muistaakseni myös nettikauppa. - kertoa,
mutta Suomesta ei niitä mistään (itsekin jouduin tilaamaan omani ulkomailla sijaitsevan kaupan internet-sivuilta, ei tosin maksanut vaivaa sillä kynistä ovat ne "väriosat" katkenneet).
- minä joka tiedän
tuolta saa
http://www.paperella.fi/product_details.php?p=11377 - Lyijykynä 2
Prismacolor värikynä on saatavilla USAssa. Euroopassa sitä ei ainakaan aikoinaan myyty nimiristiriidan vuoksi (CdA Prismalon kanssa). Prismaloa ja muita CdA kyniä saa Caran d'Achen myyntipisteistä. Prismalossa on normaalia kapeampi värisydän > soveltuu paremmin tarkkaan työskentelyyn.
- 3; kakkapökäle
Itekkin etin niitä 3:
- suomestakin
Esimerkiksi seinäjoella sijaitsevasta askartelutarvikeliike paperinauhasta
- kaukaapa
...sun tarttee jo etsii näitä *huippulahjakas*. vastailet ihan jo v2006 kyselyihin. joko puntti tutisee tai päässä viiraa. veikkaan tota jälkimmäistä. ;)
- Hallava_harja
Mitä sitten, vaikka vastaa muutaman vuoden myöhässä? Itse löysin tämän ketjun, koska etsin nyt Prismacolor-kyniä. Äkkiä tutkimaan tuon Seinäjokelaisen liikkeen nettisivuja!
- Papiini
Eihän siinä mitään jos tyylikkäästi on myöhässä!
- Sivistyskunniaan
kaukaapa kirjoitti:
...sun tarttee jo etsii näitä *huippulahjakas*. vastailet ihan jo v2006 kyselyihin. joko puntti tutisee tai päässä viiraa. veikkaan tota jälkimmäistä. ;)
Vaikka tuo sama lapsellinen, omasta mielestäsi kai sitten ansioitunut ja älykäs, mielestäsi ehkä jopa hauskakin, amatööridiagnoosisi voisi hyvin mahdollisesti osuakin omalla kohdallasi oikeaan, se ei liene kovinkaan luotettava arvio tai edes veikkaus kenenkään muun kohdalla. Eli itsesi ja oman tilanteesi varmaan tunnet olettaen sitten muiden olevan samanlaisia, mutta tuota toista asiallista ja ilmeisen ystävällistä ihmistä tuskin tunnet siltikään! Ehkä voisitkin siis pitää typerät kommenttisi omana tietonasi, sillä eihän meidän muiden tarvitsisi aina kaikkea tyhmyyttä tietää.
- Anonyymi
Vuosi 2020 ja edelleen prismacolorin kynät hakusessa...
- Anonyymi
Samoja metsästän itekki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoja metsästän itekki.
sama tääl
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoja metsästän itekki.
Ja mä
- Anonyymi
Eikös Prisma myy Prismacolorin kyniä?
Ainakin syytä olisi🤣- Anonyymi
Hah
- Anonyymi
2023 ja edelleen ajankohtainen 😀
- Anonyymi
Ei taida saada Suomesta noita. Saksan Amazonista pystyy tilaamaan ilman ylimäöräisiä tullimuodollisuuksia. Osoite siis Amazon.de josta valitaan englanninkieli, ellet ole virtuoosi saksassa. Tuolta itse tilaisin. Derwentillä on myös hyviä taiteilijatason värikyniä. Ennen kuin säntii ostoksille kannattaa YouTubesta katsoa värikynien vertailuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533482
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253474No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151409Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501159Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007