Prismacolorin kyniä?

reip

Mistä suomesta mahtaisi saada Prismacolorin värikyniä? Google ei ollut ystävällinen :S

18

9734

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwjkhd

www.tempera.fi

En oo ihan varma mitä tarkoitat. Oon ymmärtänyt, että prismacolor valmistaa lähinnä markereita. No temperasta saa copicin vastaavia markereita ja esim caran d'achen supracolor puuvärejä, jotka ovat vertaansa vailla, jos kyse oli siis puuväreistä. Liike sijaitsee Helsingissa uudenmaankadulla mutta tuolla sivuilla on muistaakseni myös nettikauppa.

• kertoa,

mutta Suomesta ei niitä mistään (itsekin jouduin tilaamaan omani ulkomailla sijaitsevan kaupan internet-sivuilta, ei tosin maksanut vaivaa sillä kynistä ovat ne "väriosat" katkenneet).

• minä joka tiedän
    • Lyijykynä 2

Prismacolor värikynä on saatavilla USAssa. Euroopassa sitä ei ainakaan aikoinaan myyty nimiristiriidan vuoksi (CdA Prismalon kanssa). Prismaloa ja muita CdA kyniä saa Caran d'Achen myyntipisteistä. Prismalossa on normaalia kapeampi värisydän > soveltuu paremmin tarkkaan työskentelyyn.

• 3; kakkapökäle

Itekkin etin niitä 3:

• suomestakin

Esimerkiksi seinäjoella sijaitsevasta askartelutarvikeliike paperinauhasta

• kaukaapa

...sun tarttee jo etsii näitä *huippulahjakas*. vastailet ihan jo v2006 kyselyihin. joko puntti tutisee tai päässä viiraa. veikkaan tota jälkimmäistä. ;)

• Hallava_harja

Mitä sitten, vaikka vastaa muutaman vuoden myöhässä? Itse löysin tämän ketjun, koska etsin nyt Prismacolor-kyniä. Äkkiä tutkimaan tuon Seinäjokelaisen liikkeen nettisivuja!

• Papiini

Eihän siinä mitään jos tyylikkäästi on myöhässä!

• Sivistyskunniaan
        kaukaapa kirjoitti:

...sun tarttee jo etsii näitä *huippulahjakas*. vastailet ihan jo v2006 kyselyihin. joko puntti tutisee tai päässä viiraa. veikkaan tota jälkimmäistä. ;)

Vaikka tuo sama lapsellinen, omasta mielestäsi kai sitten ansioitunut ja älykäs, mielestäsi ehkä jopa hauskakin, amatööridiagnoosisi voisi hyvin mahdollisesti osuakin omalla kohdallasi oikeaan, se ei liene kovinkaan luotettava arvio tai edes veikkaus kenenkään muun kohdalla. Eli itsesi ja oman tilanteesi varmaan tunnet olettaen sitten muiden olevan samanlaisia, mutta tuota toista asiallista ja ilmeisen ystävällistä ihmistä tuskin tunnet siltikään! Ehkä voisitkin siis pitää typerät kommenttisi omana tietonasi, sillä eihän meidän muiden tarvitsisi aina kaikkea tyhmyyttä tietää.

• Anonyymi

Vuosi 2020 ja edelleen prismacolorin kynät hakusessa...

• Anonyymi

Samoja metsästän itekki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoja metsästän itekki.

sama tääl

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samoja metsästän itekki.

Ja mä

• Anonyymi

Eikös Prisma myy Prismacolorin kyniä?
      Ainakin syytä olisi🤣

• Anonyymi

Hah

• Anonyymi

2023 ja edelleen ajankohtainen 😀

• Anonyymi

Ei taida saada Suomesta noita. Saksan Amazonista pystyy tilaamaan ilman ylimäöräisiä tullimuodollisuuksia. Osoite siis Amazon.de josta valitaan englanninkieli, ellet ole virtuoosi saksassa. Tuolta itse tilaisin. Derwentillä on myös hyviä taiteilijatason värikyniä. Ennen kuin säntii ostoksille kannattaa YouTubesta katsoa värikynien vertailuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7615
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      64
      2541
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51