me oltii meijä vartion kaa hiipparis sunnuntaina. vartionjohtajat anto meille kiitokseks ne pyöreet hiipparimerkit. mutta mä en oikei tiiä, että mihin se kuuluu laittaa, partiopaitaanko? ja jos partiopaitaan, ni mihi kohti?
hiipparimerkki
3
417
Vastaukset
- Masaaka
Mekin hankittiin merkit, mutta sitten heräsi tuo sama kyssäri. Merkki kun on sama joka vuosi, joten tapahtumamerkin kohdalle tuohon oikean taskun yläpuolelle sitä ei vissiin kannata ommella.
Varmaan vartiolaisen paidassa loogisin paikka tällekin merkille on oikeassa hihassa, vaikka ei se taitomerkki olekkaan.
Itse ratkaisin ongelman ompelemalla merkin rinkan kylkeen. Kannattaa kuitenkin sopia muuten koko vartion kesken, mihin merkit ompelette. Ehkä voisitte keksiä ihka uuden perinteen:)- Nimetön
entäs sitten johtajat. En oo enää vartionjohtaja ja olin kisaamassa yhen toisen vartion apuna. Niistä ei kai kukaan ees merkkiä hankkinu, joten en voi matkia niitä. Meillä ei muutenkaan oo kellään oikein noita hiipparimerkkei, mut halusin sen ja ois sitte kiva laittaa se johonkin.
- elämäntapapartiolainen
Hiipparin merkki on tapahtumamerkki siinä missä muutkin, vaikka tapahtuma toistuukin vuosittain. Mielestäni oikea paikka sille on nimenomaan muiden vastaavien seassa, eli oikean taskun yläpuolella. Jos merkin laittaa esim vähän ylemmäs, mahtuu taskun yläpuolelle muitakin tapahtumamerkkejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427135
- 323988
- 503448
- 412988
- 172756
- 372248
- 162216
- 412183
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472167- 442133