Kuinka kauan teillä on kestänyt gradun tarkistus, siitä kun jätitte sen tarkastettavaksi?
Itse jätin syyskuun lopussa, ja ei ole vielä tullut. Onko jollakin mennyt vielä pidempään.
Gradun tarkastuksen kesto
8
2041
Vastaukset
- JokuN
Kannattaisko kysyä siltä sun proffalta tai kuka sen nyt tarkastaa tässä tapauksessa? Mulle ainakin kerrottiin, että kauan siihen menee.
- Jope143qwqas
On mukavaa, että sulle kerrottiin, että siinä kestää kauan. Tiesit siis odottaa, että kauan kestää. Kestikö kauan?
- JokuN
Niin siis piti vielä sanoa, että mun tapauksessa sitä tarkistettiin monta kertaa. Lopulliseen tarkastukseen (kun oli sovittu, että enää ei hiota, tää on viimeinen tarkastus) niin meni jotain 2-5 päivää. Mikä on ihan ymmärrettävää, sillä nämä tarkastajat olivat tosiaan sitä lukeneet monta kertaa sen prosessin varrella.
- linnu*
Huh, ei sen noin kauan pitäis kestää! Ota yhteyttä tarkastajiin. Mun muistaakseni tarkastajilla olis kuukausi aikaa tarkastaa. Palautin omani elokuun alussa ja arvosanan taisin saada elokuun lopussa - ja tämä siis kesällä, jolloin ton pitäis tapahtua hitaammin lomien takia! Eli kysele ihmeessä työsi perään!!!
- kesäkuussa,
suoraan eteenpäin ja hyväksyminen joulukuun lopussa.
- jo arvosteltu
Ota selvää oppilaitoksestasi, mitä siitä on säädetty ohjearvoksi. Kyseessä voi olla opettajan virkavirhe.
- jjjjjj
Joo ei vieläkään ei ole arvosanaa tullut, tosin tällä viikolla se varmaan jo tulee. Mutta eikö olekin mennyt pitkä aika tarkastuksee`? Käytännössä kaksi kuukautta, kun se sitten virallisesti hyväksytään, vaikka arvosanaehdotus tuliskin jo tänään.
- Tht.
Kaksi-kolme viikkoa. Nyt papereita odotellessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457352
- 324068
- 573605
- 503120
- 172806
- 532307
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492299- 372258
- 432248
- 162236