moi minä toivon että joku kertoisi minulle mikä olen kiinalaisessa horoskoopissa jos olen oinas.
moi
8
655
Vastaukset
- KoiraN
tarvitaan.
- Santtu
Se, että olet Oinas ei vaikuta sinun kiinalaiseen horoskooppiin mitenkään. Minun pitää saada sinun tarkka syntymäaika (päivä, kuukausi ja vuosi). Sitten voin kertoa mikä olet ja voin myös kertoa elenmenttisi ja antaa luonnekuvauksen.
- kati.knuutinen
moi 13.04.1986
- Santtu
kati.knuutinen kirjoitti:
moi 13.04.1986
No Kati olet kuules Tuli-Tiikeri ja sama, kuin minä itse. Olen myös syntynyt vuonna 1986.
Tiikeristä luonnekuvaus:
Voimakas ja äkkipikainen tiikeri on ulkoiselta olemukseltaan huomiota herättävä ja tyylikäs. Hän on rohkea puolustaja ja itsenäinen ajattelija, joka innostuu haasteista. Tiikeri on suorasukainen ja joutuu usein vaikeuksiin tämän takia. Hänellä on harvoja todellisia ystäviä. Tiikeri on mielikuvitusrikas ja ottaa rohkeasti riskejä. Työelämässä tiikeri on energinen ja hänelle työilmapiirin uudistaminen on tärkeä asia. Hän on lennokas huimapää, joka tempaa helposti mukaansa hiljaisemmatkin yksilöt omalla optimistisuudellaan ja luonnollisuudellaan.
Elementti Tuli tekee sinusta ylpeän, voimakkaan, äkkipikaisen ja itsepäisen persoonan kahta kauheammin jos olet yhtään sellainen. - ätkä82
moi 13.04.1986
no arvelin sanoo että terve täältä pyhäsalmesta
- kati.knuutinen
ätkä82 kirjoitti:
no arvelin sanoo että terve täältä pyhäsalmesta
mittees sinne päin? tänne ihan hyvää. luntakin on jonkin verran.
- jätkä82
mittees sinne päin? tänne ihan hyvää. luntakin on jonkin verran.
no mitäs tänne täälä oon lämmitelly mökkiä ja on 30c pakkasta ja keittiö remontti hyvällä alulla
- jätkä82
niin olen syntynyt 13.9.82 jaikuinen neitsyt niin kerro
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254358
- 272471
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174