Moni jäi ulkopuolelle.
Ympyrä sulkeutuu
20
1938
Vastaukset
- että....
on tullut sisäpiiri....
- Anonyymi
juu nii on ainaki yhestä jutusta...
- välkky.........
aina tiesit heti tulla,
maailmanlaajuinen radioaaltoko sulla.
On teitä kourallinen vainen,
pauloihin meinas moni jäädä,
myös tämä jäärä.
Onnea ja menestystä valitsemallenne tielle. - kaverin itelles?
....
- mulla oli
jo...
- Anonyymi
Ympyrä sulkeutuu, aikuinen mies ryömii takaisin vanhan äitinsä perseeseen.
Äiti pääsee vihdoinkin abortoimaan vässykän.- Anonyymi
Kuulehan huoranpenikka, äiti kuoli vuosia sitten.
- Anonyymi
Mikä sinua vaivaa, että pitää ilkeillä tuolla tavalla?
- Anonyymi
Aikuinen mies loisii äidillään. hmm
0ikein ja luonnollista.
parisuhteeseen kelpaamaton - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
0ikein ja luonnollista.
parisuhteeseen kelpaamatonKuka mies, laita kirjain ja sun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
0ikein ja luonnollista.
parisuhteeseen kelpaamatonTai sitten se oli/on kelpaavampi kuin sinä koskaan. Ehkä jopa sellainen joka voi valita ja pudotella enimpiä vaimoehdokkaita poiskin, tyttöystävä-naisystävä karsintojensa ohella..
- Anonyymi
Piti tämäkin tulla ilmoittamaan😆 Menikö perille?
No tuskin😂- Anonyymi
Aina menee lopulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina menee lopulta.
ei kannata yksinkertaisten (sinunkaan) höpötellä asioista joista et tiedä ja jotka ei sinulle tai muillekaan ulkopuolisille kuulu. Tyhmä. Vanhemmat kuolleet vuosia sitten.
- Anonyymi
Olette jo 6 vuotta pähkäilleet tuota? Onks järkee vai ei?
https://youtu.be/D6JZnBcyWps - Anonyymi
no voi hitto. niin jää kyllä
- Anonyymi
Tuo yksi kommentti äidin ja pojan suhteesta vähän yksin kertainen kun puhuu loisimisesta.On täysin mahdollista ,että poika pitää huolta äidistään ja osallistuu talous menoihin ja muihin askareisiin. Kaikki ei halua laittaa äitiään esim.palvetaloon,jos äiti ei itse halua.Jos on vuokra asunto ihan järkevääkin Suomessa on korkeat vuokrat.Näin tekee moni kunnollinen poikamies.
- Anonyymi
Mä oon famous, mun vihamiehet on heinous ku mä niille fleksaan oon shameless, ne on aimless niil on eines, ne miettii miltä tuntuu olla famous
- Anonyymi
Just joo noloo lyrikkaa
- Anonyymi
On erittäin hyvä ja kunnioitettava asia, jos aikuiset lapset huolehtivat omista vanhemmistaan tai isovanhemmistaan ja asuvat heidän kanssa tai lähellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih264250- 2563694
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282094Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701726Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko161492Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81429Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä4071332Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501219Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j3831054Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens761053