Minulla on tämmönen tilanne, että joudun ottamaan niitä aineita mitä sattuu tulemaan koska kursseja järjestetään joka toinen vuosi ja minun pitäisi valmistua vuoden päästä. Saanko tutkintotodistusta kun olen omin päin ottanut aineita joista en tiedä ovatko ne valinnaisia vai pakollisia ja kuka sen päättää saako niistä tutkintoon oikeuttavia opintopisteitä. Minulle esim. luvattiin kasvatustieteen approsta opintopisteitä mutta en kai niitä saa mikäli valinnaisten aineiden piste kiintiö tulee täyteen. Mitä minun kannattaa tässä tilanteessa tehdä.
Hops
2
661
Vastaukset
- kannattanee
kipittää opintotoimistoon tai vastaavaan kysymään juuri oman laitoksesi asiantuntijalta apua. He tietävät sen ylivoimaisesti parhaiten, ja mikä parasta, auttaminen kuuluu heidän työhönsä.
- Katotaan
Kyllä mä joudun menemään muihin oppilaitokiin ym kursseille ja hyväksyttämään korvaavuuksina ne mitä jää uupumaan. Ongelmana on vain se, että mikään ei tunnu kelpaavan ja suunnitelmat ei pidä. Mä oon kyllä oikeusturvavakuutettu ja maksanut liiton jäsenmaksut joten jos lakimiehiltä sais apuja ja niitä mä lähinnä odotankin enää kun oppilaitos on laatinut suunnitelman eikä voi toteuttaa sitä. Mulle kyllä muistetaan keljuilla mutta mullakin tulee mitta ja korvantaus täyteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447286
- 324038
- 573565
- 503100
- 172786
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 482229
- 432228
- 162226