tietääkö kukaan laulajaa ja laulunnimeä: "valtava rauha,valtava lämpö.tämän väkevän virran teet luokseni sillan,matkalla aamun maahan" suunnilleen noin ja naisääni,hidas biisi???
Kyselen taas pitkästä aikaa
5
367
Vastaukset
- nyt ...
tuo kaunis laulu tuli tiistai-iltana, eli 21.11. Radiodeistä. Tosin nykyisin ei ole iltaisin kuuluttajaa aina, joten nimeä ei sanottu. Tuli kuitenkin mieleen, että se naislaulaja saattaisi olla Helena Saari. Taustalla on myös mieslaulaja, mutta laulaa vähemmän siinä. - Olen myös kovasti tykännyt tuosta laualusta. Radiodein osoitehan on: www.radiodei.fi
Itse kuuntelen myös paljon tällaista kanavaa, joka on muuten messiaanisten juutalaisten kanava. Osoite on: www.wstw.fm, sieltä paina: listen (vasemmalta ylhäältä) ja sieltä vielä paina numerosta: 46 Siellä on ihanaa ylistysmusiikkia ja israelilaisia kansanlauluja, keskusteluja ja lyhyitä uutisia. Eri kielillä, mutta ylistyksen Hengessä ollaan siellä. Se kanava on siis yötäpäivää auki. Siunausta sinulle. Toivottavasti saat ohjelmasta voimaa! - Anonyymi
Todennäköisesti Helena Saari, kappaleella " Aareenkantaja " 4
- Anonyymi
Taisto Tapio Laakso Radio Dein Iltalamppu-ohhjelmasta hei. Laulu on nimeltään Aarteenkantaja, ja tulkitsijana Helena Saari. Laulu on tosi koskettava ja pidän siitä myös itse. Olen soittanut sitä Dein Iltalamppu-ohjelmassa. Viimeksi suorassa lähetyksessä ma 28.4.2025. Tulee uusintana lauantaina 3.4.2025. Ohjelmassa haastattelen Niklas "Nikke" Heikkilää joka kertoo elämästään CP-vammaisena. Kyseinen laulu tulee ohjelman alkuosassa.
- Anonyymi
Lauantain uusinta klo 21.03 alkaen. /// Iltalamppu-mies Taisto Tapio
- Anonyymi
Uusinta tulee siis 3.5. klo 21.03 alkaen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224764- 203865
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082514- 272271
- 342084
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371908
- 151778
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121441