Tässä taannoin sain tietää, että Paimiossa on kauppa, josta saa ostaa alpakkalankaa.
Vieläkö siellä on sellainen kaupppa. Radiosta tuli ohjelma tilalta, joka kasvattaa alpakoita.
Mikä ero on alpakalla ja laamalla?
Myydäänkö alpakkalankaa?
6
1079
Vastaukset
- köh,köh,köh
alapakka on vanahaa uushoppeeta.
ennen aluspaitana käytettiin puuvillasta tehtyä
paitaa jota mimitettiin laaaamapairaksi.
???????????????????????? - Paimion
lemmikkieläinkaupasta!
Sanna Yöntilän alpakkatuotepuoti siis.
Alpakkahan on laaman sukuinen kamelieläin Etelä-Amerikasta!!
Ja tietty sama sana tarkoittaa myös sitä hopean korviketta, josta nämä vanhukset täällä sulle puhuvat laamapaitoineen D- heheheeheee...
itekkö hää tuotteitaan mainostaa?
heheheeheee... kirjoitti:
itekkö hää tuotteitaan mainostaa?
Olen todella kiinnostunut alpakkalangasta.
On täällä rehellisiäkin ihmisiä!
Enkä minä mitään alpakkalusikoita kysele; tiedän kyllä että sekä alpakka että laama ovat eläimiä.- milli1234
nelonen kirjoitti:
Olen todella kiinnostunut alpakkalangasta.
On täällä rehellisiäkin ihmisiä!
Enkä minä mitään alpakkalusikoita kysele; tiedän kyllä että sekä alpakka että laama ovat eläimiä.Heips!
Paimiossa on Yöntilän tila jossa kasvatetaan mm. alpakoita, hän myös myy tuotteita...Ennen omisti Paimion lemmikkikaupan ja siellä oli tuotteita myytävänä, mutta ei enään..Googleta yöntilä sanna niin saat yhteystiedot. Myös nimellä kennel shanimal! - maireamakea
milli1234 kirjoitti:
Heips!
Paimiossa on Yöntilän tila jossa kasvatetaan mm. alpakoita, hän myös myy tuotteita...Ennen omisti Paimion lemmikkikaupan ja siellä oli tuotteita myytävänä, mutta ei enään..Googleta yöntilä sanna niin saat yhteystiedot. Myös nimellä kennel shanimal!kun lyöt kuukleen hakusanaksi alpakkalanka, myy
sitä kyllä joku muukin kuin paimiolaisperhe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218267Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016513Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 772998
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402610- 452573
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222316- 1242301
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962054Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281687