Mulla on ollut netti kohta vuoden, ja nyt pari viikkoa sitten vasta alkoi tulemaan kai tätä ns.roskapostia. Oon hirveen huono enkussa, joten en ymmärräkään mitä noissa lukee.. Tän kaltaisia tulee useita nyt päivittäin ja osoitettu mulle ihan erinimillä, etunimi usein kuiteskin mun. Mistä nää tulee ja miten saa estettyä tollaset ärsyttävät postit... Tässä tää viimesin:
> Symbol: MXXR
> Current price: Around $0.018
> Short Term Target: $0.10
> Long Term Target: $0.45
>
>
> Results from MXXR's latest drilling will be announced very
> soon. Excitement is building, and the inside word is that
> the results will exceed expectations!
>
>
> In order to benefit from this lucrative opportunity you need
> to get in now, before the big news release. There's still
> time, but not much. The news could be out as early as
> Tuesday, November 13th.
>
> THIS is the one you've been waiting for! Do yourself a
> favor and make that big score!
Mitä nää on ?
3
558
Vastaukset
- poista ne
Poista tuollaiset roskapostit samantien, niitä ihmettelemättä.
Et niitä oikein pysty estämään mitenkään muuten kuin ottamalla käyttöön sähköpostin uudella nimellä.
Onhan operaattoreilta saatavissa roskposti suodattimia, empä tiedä estääkö ne kokonaan roskapostin tulon.- tulee jo elisaan
Aivan samanlaista postia tulee minullekin, noin 100 kpl luukkuun, sitä vain ihmettelen kun tulee Elisaan ! Ennen ei ole tullut, eikö elisa pysty enää turvaamaan postia, en halua naapurin postia.
- MissÄKSÄ
tulee jo elisaan kirjoitti:
Aivan samanlaista postia tulee minullekin, noin 100 kpl luukkuun, sitä vain ihmettelen kun tulee Elisaan ! Ennen ei ole tullut, eikö elisa pysty enää turvaamaan postia, en halua naapurin postia.
Mulla on kans Elisa.
Pitkään kestikin, ennenkun näitä alkoi tulemaan. Täytynee vaihtaa sähköposti osoite jos alkaa liikaa tuleen. Váihdoin ainakin outlook expressistä asetuksista suojaus-välilehdestä tuon rajoitetun internetyhteyden, joka kai pitäs jotenkin vaikuttaa. Onkohan jotain muita rukseja kun pitäs vetää jonnekin asetuksiin, jos auttas ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225194- 254378
- 272501
- 342264
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174