On se nyt kumma juttu... Olen nyt 18, ja seiska luokalla aloitin ns. ne "lasten" seurustelut. Joka ikinen kumppani on ollut leijona! Ja ihan vahingossa! Nyt kun jokainen suhde on mennyt aika mönkään (syystä ja toisesta) niin ajattelin että seuraava jätkä ei saa olla leijona koska leijonien luonne ei oikein sovi neitsyelle... mutta nyt kun on yksi poika kiikarissa, sain tänään selville että hänkin (yllätys yllätys) on leijona! Vedänkö vain leijonia puoleeni vai mikä on?
Muuten, mitenkäs neitsyt ja leijona mies sopii yhteen? Mitä nyt olen katsellut horoskooppeja, melkein aina nämä ovat pitäneet paikkansa... Eli olen aivan kuin neitsyt-horoskooppisen naisen pitääkin olla ja sattumalta kaikki kumppanini ovat olleet kunnon leijona miehiä! Hmm... :/
Aina vain leijona!
-Sasha-
4
1215
Vastaukset
- _leijonatar_87
itellä ollu neitsyt mies ja ei oikein käyny yksiin asiat =D mutta en sitte tiedä sopiiko niin päin kun sä oot neitsyt ni ja äijä on leijona =D koska kuitenkin eroja on miehessä ja naisessa vaikka olis sama horoskooppi..
- Jousileijona
sinussa on paljon tulta, aurinkomerkki kertoo ihmisestä hyvin vähän.
- FGH
JOS KESTÄT LEIJONAN SUURPIIRTEISYYTTÄ. NEITSYT KUN ON TUNNETUSTI PIKKUTARKKA. LEIJONA ON MYÖS TUNNEIHMINEN, JA SAATTAA KYLLÄSTYÄ HELPOSTI NEITSYEN LUONTEESEEN.
- rija
olen n.30v. ja olen aika paljon tutustunut horoskooppeihin,anteeksi,et tule toimeen leijonien kanssa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225304- 254498
- 282621
- 342284
- 372028
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101214