kopiosuojauksen kiertäminen?

onnistuuko

pystyykö kasetin kopiosuojauksen kiertämään millään konstilla? tarttis dvd:lle saada kopioitua mutta valittaa kopiosuojaa...vinkkejä kehiin kiitos!

5

1344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xvy

Etkö tiedä että kopiosuojauksen kiertäminen on RIKOS sillä eduskunta päätti tehdä siitä uudessa tekijänoikeuslaissa RANGAISTAVAA, joka on ollut voimassa 1.1.2006 alkaen.

"Kyllä köyhillä taiteilija-poloisilla täytyy olla oikeus suojata omat teoksensa piratisoinnilta."

• lässyn

lässyn, ihan niinku ittekkää et olis ikinä kopsannu mitää

• toimii
        lässyn kirjoitti:

lässyn, ihan niinku ittekkää et olis ikinä kopsannu mitää

...

• kaapeleita
    • Rahikaisella

Olen kopioinut about 150 kasetillista elokuvia ja dokumentteja dvd:lle ja sitten viime yönä yhestä 6- osaisesta Auswitziä käsitelleestä dokumentista menikin vain 3 osaa dubbibkiin. Loput ei sitten millään.

Konstit on monet ja kaivoin vanhimman toimivan videonauhurin esiin ja kytkin sen compositella dvd tallentimen perään ja johan pelittää sekä kovikselle että levylle. Syytä en tiedä, mutta ehkä se vanha VHS- nauhuri ei saa kaikkea irti nauhan estoista (muuten aika tuore YLE- ohjelma se dokum. ).

Ei ole KOSKAAN ennen tullut esiin vastaava. En muuten nimittäis tätä kovin suureksi rikokseksi, koska yllytys on suuri, kun annetaan puolet matskusta ensin ilman suojausta. Enkä muutenkaan. Ja jos ei nämä konstit olis tepsinny, nin sitten olisin vetänyt kuvaputkelta S-VHS videokameralla loput osat suoraan dvd:lle. Laatu olis ehkä vähän kärsinyt, mutta aiheen vuoksi se kuitenkin nauhoitetaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7715
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4273
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3745
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      68
      2632
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2508
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      57