mitkä biisit on The Fast And The Furious Tokyo Drift -elokuvan soundtrackillä?
Tokyo Drift soundtrack
5
7138
Vastaukset
- PhearTheReaper
The Fast And The Furious - Tokyo Drift OST
01. Teriyaki Boyz - Tokyo drift (4:15)
02. DJ Shadow & Mos Def - Six days (The remix) (3:53)
03. The 5.6.7.8.´s - The barracuda (2:28)
04. Evil Nine - Restless (4:56)
05. Far-East Movement - Round and round (3:21)
06. N*E*R*D - She wants to move (DFA remix) (3:35)
07. Teriyaki Boyz - Cho large (5:15)
08. Dragon Ash - Resound (4:09)
09. Atari Teenage Riot - Speed (2:50)
10. Don Omar - Bandaleros (5:07)
11. Don Omar - Conteo (3:18)
12. Brian Tyler feat. Slash - Mustang Nismo (2:24)- whistle
Jostain syystä soundtrackilla ei ilmeisesti ole tätä hyvää biisiä, joka on kuitenkin leffassa: Juelz Santana - There it go (the Whistle Song)
Jos kiinnostaa... - pakeoo
mikä se oli se biisi siinä lopussa ja sitte siinä ku se sanoo sille että olet japanin justin timberlake??
- aapelissa orokusaki
whistle kirjoitti:
Jostain syystä soundtrackilla ei ilmeisesti ole tätä hyvää biisiä, joka on kuitenkin leffassa: Juelz Santana - There it go (the Whistle Song)
Jos kiinnostaa...toi on ihan paras biisi ikinä!!! oon ehtiny tota kappaletta varmaan vuoden. kiiiitos!!! :)
- Profnut
siit puuttuu nää kaikki:
fannypack - hey mami
the grits - my life be like
kid rock - bawitaba
juelz santana - there it go (the whistle song)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728