Elikkä osaisko kukaan kertoo että mihinköhän välillä itsestään häviää nesteet säiliöstä.Epäilys valon pesimenstä mutta kun ei ole ollut lammikkoa auton alla eikä nytkään näkyvästi vuoda mistään vaikka tankkasin säiliön.
Voiko olla mahdollista että kun pesee lasia niin silloin jotenkin jäisi lampunpesin auki jolloin päsisi vuotamaan nesteet pihalle.
Putket tuntuvat olevan kuivat.
pissapojan nesteet katoo oudosti
12
4506
Vastaukset
- 316 e46
Itse olen ainakin huomannut että näillä paskakeleillä säiliö tyhjenee aivan sika nopeesti, siis parissa päivässä. Ja syykin lienee selvä: ne hemmetin turhat lampun pesimet suihkuttaa joka kerta hemmetisti pesuainetta kun haluaa ikkunan pestä.
Itse ajattelin päästä tästä eroon irrottamalla piuhan lampunpesureilta tai vetämällä letkut solmuun.- Jack 2
vettä ajovaloihin, kun tuulilasia peset vaan joka viideskerta.
- johtuu.
Jack 2 kirjoitti:
vettä ajovaloihin, kun tuulilasia peset vaan joka viideskerta.
Viittaa eturauhasvaivoihin.
Laita curbisilia säiliöön. - 316 e46
No niin. Nyt on sitten ajovalopesimien piuha vetästy säiliönkyljestä irti. (erillinen pumppu ajovalopesureille ja tuulilasille).
kokeiltu parkkipaikalla ja toimii.
Ilmottelen parin päivän päästä paljonko on nestettä jäljellä!
- alspe
Itsellä e34:ssa oli toinen letkukonepellin saranan lähellä puhki. Korjasin laittamalla 6 mm propun letkun sisään ja teippiä ympäri. Lampun pesimiltä otin sähköjohdon irti. Jos nyt pysyis nesteet yli viikon.
- taitaa olla, että
pissapojan letkussa matkalla säiliöstä suuttimiin on heikko liitos (noin puolessa välissä). Ainakin omassa autossani liitoskohdassa letku irtosi jatkuvasti, kunnes laitettiin klemmarilla kiinni.
- Ricracing
Mulla ainakin E60:ssa kallista (näin talvella) pissapojanvettä menee lampuille joka kolmas kerta.
Käytännössä paljon useammin koska tulee ajettua lyhyitä stinttejä ja tietsikka laskee aina sen ensimmäisen starttauksesta...
Voihan se olla vuotokin mutta piuhojen sitominen etuvalojen pesimiin lienee se paras ratkaisu.
PS. Muistaakseni E39:ssä oli 5,5 litran tankki. E60:ssä on vain 5 litran. Elikkä otin lampunpeimen virtapiuhan irti.
Ja nesteen kulutus putosi todella paljon.
Eli sieltähän se kulutus piikki löytyi.Täytyy todeta että ne lampun pesimet kuluttaa enemmän nestettä kuin tuulilasin pesu suuttimet.
Tässä ois bmw:llä mielestäni päivitys paikka että lampun pesimet toimisivat jollain toisella tapaa silloin kuin itse haluaisi.- Anonyymi
>>Täytyy todeta että ne lampun pesimet kuluttaa enemmän nestettä kuin tuulilasin pesu suuttimet.<<
-eiköhän ole itsestään selvä asia !
- Anonyymi
BMW E30, 316i vm. 89. Pesunestesäiliöitä kaksi, kai laihaneste ja vahvaneste? 3 kpl antureita, ja tietysti se vaikein säiliön alla oli se oikea! Säiliö irti ja sen pumpun anturin kaapeli irti pumpusta, niin kyllä loppui veden valuminen lampuille!
- Anonyymi
Poika, 2006 ketju. Tuskin kukaan on kiinnostunut yhden vanhan Bemun pesuneste virityksistä
- Anonyymi
veikkaan että nousee päähän
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465367Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5531922Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748