varvassormus talvellakin

aina lakatut kynnet

Kuinka moni pitää varvassormuksia läpivuoden?Itselläni on ohkaset kultasormukset molemmissa ukkovaroaiden viereisissä varpaissa läpi vuoden.Syy tähän on et käytän töissä aina korkoasandalettejä tai pistokkaita ja voin pitää varpaat näkyvillä läpivuoden lakattujen varpaankynsien kanssa.

10

1360

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lämmintä...

Meillä pitää olla vähintään nilkan peittävät kengät, jottei hypotermia pääse yllättämään, ja moni pitäisi mielellään villasukkia, jos se olisi etikettiin sopivaa.

Varpaat näkyvillä muuten ovat kesälläkin aika tyhmän näköiset. Varsinkin korkokengistä pilkottaessaan. Varsinkin kynnet lakattuina punaisiksi. Ja varsinkin nilkkakorujen ja sormusten kanssa.

Makuja on moneksi. ;)

• Mikkis58

Hyvin kuvasit kauniit jalat, lakkaukset, korut, kaikki. Kivahan se on jos töissäkin on iloisia ja kauniita väripilkkuja tämmöisenä pimeänäkin aikana.

• .......

Monessa työpaikassa ei sallita paljaita varpaita edes kesällä. Taidat olla strippari...

• Maiju_80

Hei ite olen Töissä Englannissa. olen toimisto työssä. Itse käytän korkosandaaleja läpi vuoden, mutta meillä on pakko pitää myös sukkahousuja läpi vuoden... kaikkeen tottuu.

• mulla kans

mulla on kanssa ohkaset kultikset varpaissa läpi vuoden ja musta ne ainakin sopii lakattujen varpaankynsien kans hyvin ,ainakin ne huomataan hyvin.

• paljaat varpaat

Me kun mentiin kihloihin niin poikakaverini osti mulle kihlasormuksen ja varvassormuksen kun hän pitää niitä seksikkäinä lakattujen varpaankynsien kanssa.Olen aikeissa hankkia toiseenkin jalkaan kanssa sormuksen.

• mari 75

Mä ostin eilen kaksi kultasta ohkasta sormusta varpaisiin kun huomenna on pikkujoulut ja meinaan laittaa sandaalin joista varpaat näkyy.Tosin varpaissa pitää vaihtaa lakat myös punasiksi viel tänään.

• Maiju_80

Mulla on ihan sama idea! tänään on just pikkujoulut. mäkin ostin kaks varvassormusta ja 15den sukkahousut. sopii mukavasti sandaaleitten kanssa.

• Anonyymi

Itse pidän molemmissa ukkovarpaan viereisissä varpaissa sormuksia läpi vuoden.
      Eihän niitä kovin moni näe mutta itse tykkään kyllä pitää.
      Eeli 32V

• Anonyymi

Itse tykkään pitää varvassormusta läpi vuoden. Ja usein lakkaan kynnet mustalla lakalla. Siitä on tullut osa mun omaa tyyliä, ja en välitä mitä muut ajattelevat.
      Juuso27v

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5100
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      511
      1660
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      911
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      793
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe