Kuten häissäkin myös

pikkujouluissa

kaikkein ärsyttävintä ovat mukamas hauskat ohjelmanumerot ja leikit.

Pikkujouluissa on hyvä olla tanssimusiikkia - aivan sama onko bändi vai tuleeko musiikki levyltä. Periaatteessa levymusiikki on parempaa, kaiken maailman trio erektukset on yleensä mitä sattuu ja solisti ö-luokkaa.

Joulupukkikin voi käydä, mutta voi myös piipahtaa ovella salaa, kuten lapsena. Ei ohjelmia EI. Ne eivät ole kenenkään mielestä hauskoja. Paitsi karaoke.

10

6056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joulutähti*

Jaa ohjelmat on just hauskoja,ainaskin viime vuonna meidän pikkujoulussa.Mä nauroin ainakin katketakseni vaikka olin selvin päin.Karaoke ei ole taas hyvä juttu.Kaikki eivät tykkää samoista asioista.Mutta pukille ja tontuille ei kiitos.

• SloboHoro

vierasta ja se on ihan hyvä juttu se.

• Pukki Pukkinen

Mutta saa sitä ennen pikkujouluja ja pikkujoulujen jälkeekii. Että jouluja vaan vai oliko se joluja kaikille:)

• r 2 d 3

On se niin kivaa kun yleisöstä valitaan lähes aina 3 miestä ja kolme naista ja sitten on joku hirmu hauska tehtävä, jossa ihan vieraat känniset ihmiset pannaan jollain lailla hinkkautumaan toisiinsa.
      Ja sitten sata ihmista hekottaa tekonaurua. ehe ehhehh

• on muuten

totta. Tota samaa settiä vedetään vuodesta toiseen..

• veteraanipikkujoulut
        on muuten kirjoitti:

totta. Tota samaa settiä vedetään vuodesta toiseen..

odotin nykyisen työpaikkani ensimmäistä pikkujoulua kuin kuuta nousevaa. ja kuinkas kävikään. Kutsussa luki "puolisot mukaan", luvassa oli ruokailu jossakin matkailuyrityksessä, lisäksi paikalle oli kutsuttu kattava joukko firmasta jo eläkkeelle jääneitä tappeja (puolisoineen), keski-ikä 75.
        varsinainen veteraanijuhla. Tarjoilun vahvinta edusti kai sinappi.

• Mar
        veteraanipikkujoulut kirjoitti:

odotin nykyisen työpaikkani ensimmäistä pikkujoulua kuin kuuta nousevaa. ja kuinkas kävikään. Kutsussa luki "puolisot mukaan", luvassa oli ruokailu jossakin matkailuyrityksessä, lisäksi paikalle oli kutsuttu kattava joukko firmasta jo eläkkeelle jääneitä tappeja (puolisoineen), keski-ikä 75.
        varsinainen veteraanijuhla. Tarjoilun vahvinta edusti kai sinappi.

Olipa hauska juttu, vaikka itse pikkujoulut eivät luonnollisestikaan varmaan olleet!

• Maritus

Olen täsmälleen samaa mieltä! Kuinka olikin kuin olisin itse kirjoittanut jutun. Mä meinasin, etten menis koko v...n pikkujouluihin, kun melko varmasti siellä on järjestetty "hauskoja" ohjelmanumeroita pantomiimiesityksineen , mitkä luonnollisesti työntekijät joutuvat esittämään. Mua oksettaa nyt jo.

• epäsosiaalinen

ja jurota loppuvuosi ja seuraavakin ja sitä seuraava.... Kuka sua muuten edes kaipaa! Haloo!

Meillä ainakin on tosi kivaa ja kun ollaan hyvällä porukalla, niin eipä juuri tarvitse keksiä hauskaa. On kivaa olla vaan omalla porukalla ja kaikkea hauskaa löytyy, eikä ole teennäistä. Olisikohan työilmapiirissä jotain.

Toisaalta kaikille ei voi sama olla hauskaa ja varsinkin jos ei muutenkaan ole sosiaalinen, niin voi ihan hyvin olla siinä mökissään ja möksöttää.

• hahahh
        epäsosiaalinen kirjoitti:

ja jurota loppuvuosi ja seuraavakin ja sitä seuraava.... Kuka sua muuten edes kaipaa! Haloo!

Meillä ainakin on tosi kivaa ja kun ollaan hyvällä porukalla, niin eipä juuri tarvitse keksiä hauskaa. On kivaa olla vaan omalla porukalla ja kaikkea hauskaa löytyy, eikä ole teennäistä. Olisikohan työilmapiirissä jotain.

Toisaalta kaikille ei voi sama olla hauskaa ja varsinkin jos ei muutenkaan ole sosiaalinen, niin voi ihan hyvin olla siinä mökissään ja möksöttää.

....te sosiaaliset siellä p-jouluissanne toisianne joka reikään. Kivaa on eikä morkkista ole aamulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7275
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      63
      5328
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4914
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4065
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4006
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      222
      3893
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3608
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      41
      3253
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      52