kovin sanoittaja?

Punk is Punk

Kuka on Suomen kovin punk-sanoittaja? Oma ääni menee Marko Tienhaaralle.

15

1322

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr. Oldschool

Mä oon ihaillut Pelle Miljoonan ja Yarin sanoituksia.

Uudemmista olen aina pitänyt Laman Epen sanoituksista.

• .,.,.,

Mitkäs Laman biisit on Epen sanottamia????

• Zacha

Minä.

• ...

abduktion mikko.

• make

Samaa mieltä. Ei nää mut ymmärrä hyvän päälle.

• sad21

Mutta tuo jälkimmäinen tietty selkeemmin edustaa vain ja ainoastaan punkkia.

• jarkkosamovaara

...mutta Veskulla on enemmän julkaistua tuotantoa.. Koivulahdelta en oo koskaan kuullu kun sen jonkun joulubiisin, paitti sen omilta kotisivuilta ja Fortuna pändin sivuilta, eikä toi Koivulahti vissiin mitään punkkia tee, tai en ainakaan oo kuullu/nähny.

• Kansa taisteli

Jos laitetaan suomalaiset punk / hardcore -tekstittäjät kilpasille millä tahansa mallilla mitattuna, niin Terveiden Käsien sanataidetta, josta Läjä on ansiokkaasti aina vastannut, ei voi mitenkään ohittaa.

Läjä on työstänyt kohta 30 vuotta niin väkevää sanottavaa, ettei nuoremmista oikeastaan ole vastusta.

Toki jo aiemmin mainittu Epe (Lama), Tino (Unicef), Juissi (Maaseudun tulevaisuus) ja monet muut ansaitsevat kiitoksensa ja sen että heidät muistetaan, mutta tuotantojen suppeus ja sen heittelevähtivämpi taso ei ole verrannollinen mr. Äijälän tekemään pioneerityöhön.

• Kumma kansa

...Marko hyviä sanoja tekee. Lisäks hyviä on myös Neuroottiset pelimannit lyriikat, Turun taudin,Aivolävistyksen,Kohun Lättä,Akupunktio,Pohja...

• prinssi-inkoo

Mä tunnen Inkoon :D:D:D

• Eqqunen

Paras sanottaja suomes on tietty Riistetytyhtyee Vibian. Se kirjoottaa suoraa eikä mitää taidejuttuu

• Eino Jeesus

Kuunnelkaa L.A.M.F-bändin sanoituksia ja tulkaa sitten uudestaan tänne kertomaan suosikkinne.

• gdfy

Nuori Kaunis Kapinallinen

• mefisto

Shitter Limited yhtyeen laulajalle!!!!

• inkoo

Tästä asiasta ei voi kiistellä mutta tuossa joku taannoin kyseli kuka on suomen kovin punk sanoittaja
      ja kiistelemättä asiasta Neuroottisten pelimannien keulahahmo Niko Inkiläinen (Inkoo) vie kaikki mennen tullen tässä hommasa ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      301
      7654
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      5979
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      167
      3538
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      1997
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      192
      1875
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      19
      1698
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1579
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1484
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1431
    10. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      65
      1398
    Aihe