onko Konela tuonut gti mallia Suomeen ollenkaan?
110 Gti
6
789
Vastaukset
- 110
Lada 110 -urheilumallia 150 heppaisella koneella
ei ole tuotu Suomeen, eikä varmaan muuallekaan
Venäjän ulkopuolelle. Syynä: Autoa tehdään vain
erikoistilauksesta muutama kymmentä kappaletta
vuodessa - Lodjuska
Onkohan yksityisenä maahantuontia ketään tuonut?
Olisiko kuinka iso ja työläs urakka hommata itse Venäjältä, kellään tietoa?
Olis toisaalta ihan messevä pirssi, oikean tosimiehen jatkokappale.
Miettinyt vain tuollaisen hommaamista siitä lähtien, kun eräissä liikennevaloissa oli just mun edellä venäläiskilvissä oleva 110 Gti Lada ja ampaisi kyllä sen verran rivakasti vihreillä liikkeelle, ettei jäljelle jäänyt kuin pöläys.
Olin just vielä ehtinyt itsekseni hihittelemään, että onpas omistajalla ollut huumoria tuon Gti-lätkän kanssa. - Toimii ei toimi
Kuka ostaa auton, mikä on 36000km ajon jälkeen raihnasemmassa kunnossa kuin mikään muu merkki/automalli 200000km ajon jälkeen?
- Holotna
Päästään terveet.
Eli leiki sen luxus-Audisi kanssa yksin vain. - ei toimi ei
Monellako Ladalla on päästy 36000 km? Ei kovin monella eikä ainakaan kukaan järjissään oleva edes yritä.
- Harasoo sano saku
Mitä bemarimies Lada-palstalla tekee?
Huonosti sullakin on asiat.
Mene nyt ihmeessä takaisin sinne juppiparatiisiin, mistä olet tullutkin tänne, ja pysykin siellä muiden kaltaistesi ****** kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225434- 274705
- 282691
- 342334
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241390- 181386