kertokaahan miten tuli hevonen(nainen) ja puu käärme (mies) sopivat toisilleen vai sopivatko?
Tuli hevonen-Puu käärme
4
557
Vastaukset
- Santtu
Hevonen ja Käärme ei ole aivan luontainen pari, mutta ei se aivan sopimatonkaan ole. Vähän kyllä vaaditaan luovuutta silti, että se toimii. Käärme saattaa olla villistä ja vapaasta Hevosesta mustasukkainen... Toivottavasti siihen ei ole aihetta ja sukat saa heittää nurkkaan. Käärme on aloilleen asettuvampaa tyyppiä. Toivottvasti siihen Hevonen onmyös kykenevä. Käärme myös kohoaa nopeasti ja varmasti urallaan. Hevosen ei tulisi siitä olla minään, koska Käärme on vain sellainen persoona, joka uurastaa ahkerasti jos vain haluaa... Tai kohoaa ylöspäin sitten kepulikonstein.
Mitä tulee elementti jakoon niin Tulihan polttaa Puun ihan varmasti jos se niin haluaa... Puun tulee siis olla vähän varovainen, että ei polta näppejään.- Jartsuliini
Totta joka sana jonka kirjoitit.Olemme olleet yhdessä 18 vuotta ja kyllä täällä on vuosien varrella tunteet leiskuneet mutta yhdessä ollaan edelleen.
Hyvin kuvastaa itseäni tuo puu-käärme.Jatkuvasti haluan olla työelämässä mennä eteenpäin ja olla se jolla on asiantuntemusta,onneksi tiedän suunnilleen missä se etemisraja todennäköisesti tulee vastaan.
Lisäksi iän myötä olen alkanut viihtymään enemmän rauhallisessa ympäristössä kotona tms.Onneksi siippakin on samaan tahtiin rauhoittunut ja viihdymme nykyisin entistä enemmän kotona irti turhasta hälinästä.Ja onhan toi tulinen heppa tosiaan aika ajoin aika tempperamennttinen kun sitä tarpeeksi ärsyttää.
Tähän vielä lisäyksenä että minä puu-käärmeenä olen lisäksi oinas ja rouva on tietysti vaaka.Löytyykö samanlaisia ominaisuuksia näistäkin tähtimerkeistä? - Santtu
Jartsuliini kirjoitti:
Totta joka sana jonka kirjoitit.Olemme olleet yhdessä 18 vuotta ja kyllä täällä on vuosien varrella tunteet leiskuneet mutta yhdessä ollaan edelleen.
Hyvin kuvastaa itseäni tuo puu-käärme.Jatkuvasti haluan olla työelämässä mennä eteenpäin ja olla se jolla on asiantuntemusta,onneksi tiedän suunnilleen missä se etemisraja todennäköisesti tulee vastaan.
Lisäksi iän myötä olen alkanut viihtymään enemmän rauhallisessa ympäristössä kotona tms.Onneksi siippakin on samaan tahtiin rauhoittunut ja viihdymme nykyisin entistä enemmän kotona irti turhasta hälinästä.Ja onhan toi tulinen heppa tosiaan aika ajoin aika tempperamennttinen kun sitä tarpeeksi ärsyttää.
Tähän vielä lisäyksenä että minä puu-käärmeenä olen lisäksi oinas ja rouva on tietysti vaaka.Löytyykö samanlaisia ominaisuuksia näistäkin tähtimerkeistä?Kyllä vain... Länsimaalaiset horoskoopit aika lailla yleensä lyöttäytyy yhteen myös itämaisten kanssa, mutta minä itse olen juuri päin vastainen. Olen Tiikeri, joka on temperamenttinen ja tulinen ja taas sitten kauris joka on rauhallinen ja järkevä. Hyvin kompensoivat toisiaan. Mutta Oinas ja Vaaka on teillä kyllä aika samanlaisia, kun Hevonen ja Käärme.
- hirnuu-67
...sitten kun itse olen tulihevonen ja mies puukäärme?
Meillä länsimaiset merkit kauris (minä) ja jousimies...Taitaa räiskyä molempien horoskooppien puolella???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174