Mikäli juuri teidän toivomanne uusi vanha asukas pääsee sisään taloon viimeiselle viikolla.... onko se teidän mielestänne oikein? Vaikka kuka tahansa vanhoista suosikeista pääsisi sisään en itse aijo heitä voittoon äänestää. ei ole reilua enään nykyistä nelikkoa kohtaan
Kaikki! vastatkaa tähän!
10
405
Vastaukset
- elämä on
eihän se oikein ole mutta elämä on!
rahastustahan tuo pelleily on,tuottaja hakee sinne näiden värittömien zombien seuraksi jotain tunteita herättävää persoonaa että saadaan vielä lopussa tekstarit laulamaan. - reilu jätkä
Jos ihan reilujen reilua tässä asiassa haetaan, pitää mielestäni voittajan olla joku niistä kolmesta, jotka ovat olleet talossa ihan alusta asti.
- n20asdkasdk
Kakille soisin voiton. Symppis tyyppi ja pilke silmäkulmas joten osais ottaa mediajutut vastaan =)
- Daisy.
Hande voittaa! Mulla on hyvät vaistot ja ne sanoo niin. Palataan asiaa sitten finaalin jälkeen.
- pesusiini
yhtään asukasta tällä hetkellä joille soisin voiton,olisi hykerryttävää että kaikkien vihaama mira tulis ja korjais potin nelikon nenän edestä!! :)
- RÄISÄSEN PERSE
tÖRKEETÄ RAHASTUSTA.
EI OLE REILUA KATSOJIA KOHTAAN, OHJELMASTA POISTUNEITA KOHTAAN VARSINKIN JANIA, PIRITTAA, JAAKKOA
tÖRKEÄTÄ SE ON KAKIA, SARPPAA JA HANNEA KOHTAAN, VARSINKIN KUN TULEE OLEMAAN VIIMEINEN BB SUOMESSA.- lopettaa
ton paskN KEKSIMISEN?
- reilua...
eli mielestäsi on kuitenkin reilua jos Olli voittaa ("nykyistä nelikkoa kohtaan"). Vaikka Olli on ollut vähemmän aikaa kuin Kaki, Sari ja Hanne.
Jos joku jo pois äänestetty tulee taloon, hän on samassa asemassa kuin Olli -- mielestäni ei voittoa kummallekaan. Olen todellakin pettynyt jos joku vanhoista tulee voittamaan koko potin, se olisi todellakin yyberväärin muita asukkaita ajatellen,ihmettelen kovasti BB aivoituksia, väärin myös äänestäjiä kohtaan jotka ovat laittaneet rahaa palamaan äänestäessään ihmisiä ulos??? BB voisi vähän nyt miettiä mitä tekee????
- toivo
Nyt ei kannattas äänestää ketään, katsotaan mitä iso veli keksii sit. Mäkin oon sitä mieltä, että voitto kuuluu Sarille, Hannelle tai Kakille. Mieluiten Sarille tai Kakille, ja noista kahdesta mieluiten Sarille.Paras tyyppi talossa. Nyt haiskahtaa jo pelkältä rahastukselta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394943Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6694155Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732301Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162067MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401868- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1671451OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301208- 881146
- 941144