Olisin tulossa jäseneksi tai jopa ehdokkaaksi Pohjoi-Savosta, miten Liberaalien vaaliohjelmassa on unohdettu köyhä kansa, työttömät,pieneläkeläiset, asunnottomat,syrjäytytetyt ja sairaat, tähän haluan Liberaalien vaaliohjelmasta näytteen, ennenkuin voisin äänestää, alkaa puolueen jäseneksi tai kansanedustajaehdokkaaksi, minulle ei riitä se, että Liberaalit ovat vapaita!
Miten Liberaalit hoitavat työttömyyttä ym?
4
1589
Vastaukset
- näin se menee
nyt ihmisten perusoikeuksia tehdä työtä on supistettu ja se on heiltä riistetty (mm työnantaja-maksut).
ihan ensimmäinen askel on poistaa työvelvollisuus (pakkotyölaki), koska orjuus ei kuulu liberalismiin, ja työnantaja maksut koska työnteko on perusoikeus jolle ei voi asettaa ehtoja. - käydä...
puolueen kotisivuilla ja lukaista tavoiteohjelma. Sieltä pitäisi löytyä tietoa.
- rattatattaat
Perustulon toteuttamisen jälkeen on paljon helpompaa kouluttautua ja työllistyä minne haluaa. Kun samalla poistetaan turhaa byrokratiaa kuten minimipalkkasäännöstelytkin niin saavat ihmiset valita mihin menevät töihin tai menevätkö ollenkaan.
Tervetuloa puolueeseen
Itsekin olen tulossa ehdokkaaksi mutta eipä tuo vaaliasiamies ole ottanut yhteyttä yhteydenottopyynnöistä huolimatta.- parasta on...
että mitään karensseja ei enää tarvitsisi pelätä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224644- 203785
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082474- 272201
- 342054
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371858
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191517- 121391