Solmukilpailu?

*Ankka*

Varmaan tyhmä kysymys, mutta mitä partiolaisten solmukilpailuissa tapahtuu? Tehdäänkö siellä itse solmuja vai tunnistetaanko niitä vai mitä?

2

506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maahinen88

Se mitä solmukilpailu pitää sisällään riippuu kyllä täysin järjestäjien mielikuvituksesta :) Ei voi sanoa että solmukilpailu olisi aina solmujen tekemistä vaikka se toki useimmiten sitä ehkä on. Kilpailussa voi toki olla monia erilaisia tehtäviä: solmujen tekemistä, tunnistamista, jonkun jutun väsäämistä johon tarvitaan paljon erilaisia solmuja yms. Onnea van sinulle kilpailuun, jos sellaiseen meinaat osallistua :)

• Solmussa

Seuraavassa pikku leikki, jota voi myös käyttää nelihenkisten vartioiden välisenä kilpailuna. Tuloksena on yleensä melkoinen sotku, mutta hauskaa saattaa olla, jos huumorintaju riittää kaikilla.

Tarvikkeet: kaksi vähintään viisimetristä köyttä.

Valmistelu: Köyden A päähän sidotaan vyötäisiltä vartion jäsen A1 ja toiseen päähän jäsen A2.

Köyden B päähän sidotaan vyötäisiltä jäsen B1 ja toiseen päähän jäsen B2.

Aikatehtävä: Jäsenen A1 ja jäsenen B1 on kuljettava sellaisia reittejä, että köydet A ja B yhdistyvät merimiessolmulla.

Jäsenen A2 on kuljettava sellaista reittiä että köysi A kiinnittyy jäsenen A1 toiseen reiteen siansorkalla.

Jäsenen B2 on kuljettava sellaista reittiä, että köysi B kiinnittyy jäsenen B1 toiseen reiteen paalusolmulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7095
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3978
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      51
      3422
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2147
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      42
      2102
    Aihe