Tämä on ihan uusi juttu minulle, mutta niin mielenkiintoinen, että pakko päästä mukaan!
Olen tässä nyt illan lueskellut netistä kaikkea mahdollista, mutta muutama kysymys vaivaa mieltä:
Minulla ei ole tässä vaiheessa GPS:ää, mutta miten homma käytännössä toimii? Syötän GC:n sivuilta saamani koordinaatit vehkeeseen ja se kertoo minne mennä?
Kelpaako GPS:ksi joku ihan halpakin vehje? Ei ole halua heti alkuun tuhlata.
Tarvitsenko GPS:n lisäksi erillistä karttaa?
Miksi kätköt pitää kuitata? Pitääkö jotain muutakin tehdä? Ongelma on hieman huono englanninkielentaito.
Jos haluan itse tehdä kätköjä, niin mitä pitää ottaa huomioon?
Miten aloittaa?
4
1112
Vastaukset
- epeli - se kätköillijä
Kattavaa tietoa suomeksi löytyy mm seuraavilta sivuilta:
www.geocaching.fi/ ja http://personal.inet.fi/hima/pekkar/ - knooli
jos et ole vielä hankkinut gps:ää,niin nyt olisi Garmin 60 perusgepsi myynnissä.Geokätköt löytyvät.
Laite on 2 V vanha.Teline ja virta-/datakaapeli
tulevat mukana.
Laite on jäänyt tarpeettomaksi.
Hp 100€
040 5020510 - "SE" Ketjun aloit...
Harkitsepa vielä. Tämä harrastus pitää kitkeä maailmasta. Aloitetaan Suomen kamaralta ja viedään eteenpäin negatiivisia ajatuksia geokätköilystä.
Tarkoitukseni on jatkossa tulla esittämään mielipiteitäni lajista myös muilla palstoilla, ulkomaisillakin.- Se Dolly
Hankkisit itsellesi oman elämän. Silloin ei niin pahastu toisten tekemisistä. Ei nääs kerkiä kyttäillä toisia, kun on se oma elämä elettävänä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477675
- 334253
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562455
- 512398
- 402349
- 162286