kalustetukku pori

tyytyväinen asiakas

täällä ei liiemmin kehuta kalustetukkua.Ymmärrän toki yskän jos toimitukset ovat myöhässä...Itse kuitenkin päädyimme ottamaan keittiön ko. firmasta, vaikka meillä oli ennakkoluuloja. ja olen erittäin tyytyväinen kalustetukusta saamaamme palveluun, laatuun ja hintaan. Laatu on samaa kuin esim. puustellin keittiöt, ellei jopa parempaa, hinta on vain reippaasti alhaisempi.
Suunnittelu oli nopeaa ja toiveemme osattiin toteuttaa jopa yli odotusten! Puustellin suunnittelijat eivät taas käsittäneet ollenkaan millaista tyyliä olimme hakemassa..palvelu oli suorastaan kehnoa siellä.
Toimitus siirtyi muutaman päivän sovitusta, mutta tämä ei meitä haitannut koska aikataulumme ei ollut kiireinen. Meihin oltiin koko ajan tiiviissä yhteydessä ja myös me olimme sinne päin, jolloin mitään epäselvyyksiä ei jäänyt ja asiat hoituivat hienosti. Toimituksesta puuttuvat kalusteet saatiin jälkitoimituksella kivuttomasti ja nopeasti. ei mitään hankaluuksia (vaikka kaikki oli jo maksettu). Moni on nimittäin kirjoittanut että kalusteet maksettuaan myyjää ei enää kiinnosta asiakas ja puuttuvia kalusteita saa odotella.. Myyjä hoisi kaupan loppuun asti ja kaikki kauppaan kuuluva nippeli ja nappeli saatiin. Olen todella tyytyväinen tähän kauppaan!!

5

3527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myyjänä

kyseisessä firmassa?
      Yleensä tukuista tulee enimmäkseen valituksia.
      Keittiön rakennussarja josta jokainen tekee omalla tyylillään laatuisensa kokonaisuuden. Tai sitten rungot kootaan takahuoneessa miten kuten niitaten.
      Oikeassa tehtaassa rungot kasataan jikiin, tai jopa boboteilla, joten laatu on aina tasaista.

• ne kalustetukun

vanerinpalaset. Aivan oikein, että oikeat keittiön
        kaapit kootaan valmiiksi tehtaalla. Taustalevyt ja
        sidoslistat näkymättömissä. Kalustetukun tee-se-itse
        viritelmät ovat paremminkin huono vitsi.

• joopa joo
        ne kalustetukun kirjoitti:

vanerinpalaset. Aivan oikein, että oikeat keittiön
        kaapit kootaan valmiiksi tehtaalla. Taustalevyt ja
        sidoslistat näkymättömissä. Kalustetukun tee-se-itse
        viritelmät ovat paremminkin huono vitsi.

kyllä ootte pellejä..asiantuntioita!!

• santtu

kotipaikkakuntani kalustetukusta keittiökalusteet 2-3krt/vuosi, ja ikinä ei ole ollut toimituksissa isompia ongelmia (on niitä ongelmia ollut "laatu"valmistajienkin toimituksissa) ja aina on puutteet/ongelmat hoidettu ripeästi.
      Kokoomattomana olen aina ottanut ja itse koonnut, kun kokoomiseen käyttää hivenen aikaa ja on jonkinlainen ammattitaito, niin kyllä niistä hyvät tulee.

Oman, juuri äskettäin remontoidun yksiöni keittiö on kalustetukusta ja kaikki tutut kehuivat lopputulosta ja kovinkaan moni ei uskonut kun kerroin hinnan... Sen koko keittiön hinnalla ei montaa ovea saa "merkki" liikkeistä.

Tietysti jos haluaa tuhansia ja taas tuhansia euroja laittaa keittiöönsä, niin mikäs siinä. Jokaien saa käyttää rahansa niin kuin haluaa, mutta itse ainakin käytän jatkossakin kalustetukun palveluita ja rahaa jää muuhunkin...

• Odottavanaika

Tilasin kylpyhuoneen kaapin. Kaappia ei tullut ainoastaan lasku. Tilaus oli unohtunut laittaa eteenpäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7635
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4213
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2561
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51