Tietääkö joku onko Simpauttaja DVD julkaistu ja mistä sitä saa ? Kaiken maailman Suomi-elokuvia julkaistaan mutta miksei tätä klassikkoa......
Simpauttaja
7
2735
Vastaukset
- Molotov
Kun netistäkin löytyy vain vipattava, suttuinen vhs-rippi tulitikkuaskin kokoisella kuvalla. Onneksi Kivenpyörittäjän Kylä, paras elokuva mitä ihminen on koskaan saanut tai tulee saamaan aikaan, löytyy dvd:nä.
- jepa jee
juu tuota itsekin olen etsiskellyt mutta olen kyllä löytänyt dvd kannet 100% varmasti on ne koneella mut en oo elokuvaa mistään saanut käsiini???? mutta ilmeisesti on silti dvd:nä??????
- Ramppis
jepa jee kirjoitti:
juu tuota itsekin olen etsiskellyt mutta olen kyllä löytänyt dvd kannet 100% varmasti on ne koneella mut en oo elokuvaa mistään saanut käsiini???? mutta ilmeisesti on silti dvd:nä??????
Tuota odottelen itsekin. VHS-version omistan Jos MTV alkaa myymään klassikkojaan DVD:llä niin taatusti Simpauttaja on mukana.
- ELOKUVASTA
Ramppis kirjoitti:
Tuota odottelen itsekin. VHS-version omistan Jos MTV alkaa myymään klassikkojaan DVD:llä niin taatusti Simpauttaja on mukana.
Olen etsinyt simpauttajaa,olisiko mahdollista,jos joltain saisin sen kasetille???
Maksan toki siitä.
Ehdotuksen voi laittaa osoitteeseen.
rahave@suomi24.fi
- Yks turust
Otin sen nauhalle kun se tuli telkasta.
Mun Mutsi tykkää kyseistä leffasta.
"EI MUUTA KUN HOJOHOJO"- yks tuuppi vaa
muuta se tietokoneelle ja polta dvd:lle ja laita tänne keskustelee jos myisit:D
- dvd:lle
yks tuuppi vaa kirjoitti:
muuta se tietokoneelle ja polta dvd:lle ja laita tänne keskustelee jos myisit:D
Pitkä odotus päättyy 21. 8. 2009. Simpauttaja ilmestyy DVD:nä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954341
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463606Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483462- 503379
- 1833360
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 672534
- 422414
- 131784