pyöräily

polkija3

oletteko joutuneet joskus pyöräily onnettomuuteen?
oliko kypärä?

7

1524

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyttäkää kypärää!

ajoi maantiepyörällä nurin. Jos kypärää ei olisi ollut hän olisi kuollut, sanoi lääkäri. Kypärä meinaa halkesi..

• polkija3

Muistatko kypärän merkki ja kuinka pahoja vahinkoa tuli kypärään?

• käyttäkää kypärää!
        polkija3 kirjoitti:

Muistatko kypärän merkki ja kuinka pahoja vahinkoa tuli kypärään?

se oli Bell-merkkinen.

Muutamasta kohdasta suoraan sanoen halkesi, paljon naarmuja joista lähti maali.

Taidettiin saada uusi kypärä kun lähetettiin vanha valmistajalle...

• polkija3
        käyttäkää kypärää! kirjoitti:

se oli Bell-merkkinen.

Muutamasta kohdasta suoraan sanoen halkesi, paljon naarmuja joista lähti maali.

Taidettiin saada uusi kypärä kun lähetettiin vanha valmistajalle...

Ok, entä malli?

• tästä lähtien aina

Olin noin vuosi sitten onnettomuudessa pyörän kanssa, kaaduin todella pahasti. Kypärä - MET-mallinen, oli silloin ekoja kertoja päässä. Onnettomuus ei ollut oma vikani, mutta mitäpä väliä sillä oli. Käsi ja jalka katkesivat, lievä aivotärähdys tuli - auton kanssa jää aina toiseksi. Lääkärin mukaan olisin ainakin pahasti vammautunut päästäni ilman suojaa. Mun kohdallani - ei ensimmäistäkään kauppareissua ilman kypärää, enää ikinä. Suosittelen, ihminen on aika hauras otus. - Kypärässä on muuten syytä olla viralliset turvamerkinnät, eikä vähänkään lohkeilleella tee mitään. Turvallisia ja iloisia reissuja! Kampaus on tästälähin sivuseikka.

• tähän:

kypärässä ei näkynyt kuin muutama naarmu, vaikka itse olin aika repona. Ei tuotteen mainostamista, mutta hyvä se suoja oli, ja on käytössä vieläkin.

• iso kolhu,
        tähän: kirjoitti:

kypärässä ei näkynyt kuin muutama naarmu, vaikka itse olin aika repona. Ei tuotteen mainostamista, mutta hyvä se suoja oli, ja on käytössä vieläkin.

niin kypärä pitäisi kai kuitenkin aina vaihtaa uuteen? Kun kolhun saanut kypärähän ei todennäköisesti suojaa enää yhtä hyvin, vaikka se ulkopuolelta ihan kunnossa olevalta näyttäisikin. (Tai en ole ihan varma pyöräilykypäristä, mutta ainakin mopo-/moottoripyörä-/autourheilukypärissä näin on.)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      112
      7356
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      70
      5861
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5034
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4305
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4136
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      223
      3996
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3758
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      42
      3615
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      55