Minulla oli hetken kädessä luontaistuotekaupan valeriaana-tabletit ja kissa haistoi hajun käsistäni ja sai aivan hirmuisen leikkipuuskan ja hyppeli melkein sekopäisenä. Mikäs tuossa hajussa niin viehätti, kun kissanmintusta ei tule mitään reaktiota...?
Kissa sekosi valeriaanasta!!!???
9
5991
Vastaukset
- Kissa...
Valeriaana on vanhastaan tiedetty kissoja kiehtovana aineena. Jos laitat muutaman valeriaanatipan vaatteisiisi, niin suosiosi seudun kissojen parissa on taattu.
- catmania
Netistä löytyi tieto että sen tuoksu viehättää kissoja,syytä en tiedä mutta vaikuttaa näköjään päinvastoin kuin ihmisille.Sehän on uni-ja rauhoittavarohdos.
Omat kissani kyllä sekoavat kissanmintusta.
Olivat eräänä yönä löytäneet pussin jossa oli itse kuivattua kissnminttua.Meno oli koko yön kuin hurjissa bileissä,en jaksanut yöllä nousta katsomaan mitä touhuavat.
Aamulla keittiössä oli koko lattia vihreänä kissanmintusta ja kissojen turkit vihersivät.
En ensin tajunnut mitä on tapahtunut mutta löysin tyhjän pussin ja tiesin mitä siellä oli ollut.
Kyllä oli naurussa pitelemistä kun tajusin että olivat yöllä olleet ihan "aineissa".- minttu::::::?
kerranki tuli hauskat jutut tännekin sivustoon .osasin oikein kuvitella kuinka hauskaa kisoilla oli. voi ihme pitäis tähän mun laiskaan kolliin kokeilla kun ei leiki enää yhtään ,ostin sil leikki hiiren kun heitin sille katto sitä sit mua et oletko tyhmä .?!se rakastaa löhöilyä.
- Marju12
Meillä ei mitään reaktiota kissanmintusta, mutta valeriaanasta ihan hulluksi tulivat! Ja toinen on oliivin haju, kissat sekosivat aivan totaalisesti ja yritti syödä minulta sormet:P
- balleriina111
Mun vanhus (10) sekoaa kanssa valeriaanasta. Kissanminttu on yhtä turhan kanssa. Opetin herran näin käyttämään raapimapuutaan. Hieroin vähän hajua puuhun ja yhtäkkiä rupesi kissaa kiinnostamaan :). Samaa kannattaa käyttää leluihin jos ei muuten kiinnosta.
- Anonyymi
Juu meidän vanhempi ragdoll narttu sekoaa täysin vihreiden oliivien, kloriten ja näköjään valerianan tuoksusta. Kissanmintusta ei reagoi ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu meidän vanhempi ragdoll narttu sekoaa täysin vihreiden oliivien, kloriten ja näköjään valerianan tuoksusta. Kissanmintusta ei reagoi ollenkaan.
Ennen pestiin hiekkalootat, ja kissan pissaamat nurkat gloritella. Ei tosin estänyt uudelleen pissailuja.
- Anonyymi
Mielenkiintoista, sama vaikutus oliiveista kissallemme, mikä lie vaikuttava aine?
- Anonyymi
Jotkut käyttää loukutuksessakin. Houkuttelee joitakin kissoja kuulemma paremmin kuin minttu, tai tonnikala.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3218297Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1016523Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1753755- 773018
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402630- 452603
- 1292371
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222336Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962064Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista281757