Minä olen kyllä sitä mieltä että ainakaan itse EN HALUA lähteä Ruotsia kauemmaksi matkalle/lomalle. Kaikkea olen kuullut mitä voi sattua esim. Kaukomatkalla. Joten tällaiseen päätökseen olen tullut. Jokainen saa tehdä niinkuin itse haluaa.
Onneksi meillä täällä Suomessa on hyviä hotelleja ja kylpylöitä. Niissä vietän aikaa... :)
Kivaa lomailua kaikille! Pitäkää hauskaa minne sitten menettekään! :)
Tukholmaa kauemmas EI
4
688
Vastaukset
- joku vaan
olen käynyt norjassa, virossa,venäjällä sekä ruotsissa muualkin kuin Tukholmassa enkä ole katunut varsinkin Taalaimaa on näkemisen arvoinen samoin norjassa ne kaupungit jossa on ollut olympialaiset
- Tukholmaankaan ?
Kaikki sama on Suomessakin.
- Kompraus
Jos käy Ruotsissa, Norjassa tai Virossa, niin eipä se tunnu oikein ulkoman matkalta. Sama kuin lähiostarissa poikkeaisi. Minä menen ainakin Saksaan, Englantiin, Ranskaan, Kanadaan tai vaikka Japaniin. Siinä saa kunnon ulkomaan kokemusta.
- perros
Minä olen samaa mieltä, mutta ymmärrän toki heitäkin ketkä eivät kauemmas tahdo lähteä. Kyllähän tämä Suomi hyvä paikka on :) Itse olen käynyt monet kerrat Virossa, kerran Tukholmassa.. Ja myös Kreikassa, Turkissa, Marokossa, Espanjassa, Portugalissa (manner Madeira) ja Egyptissä.. matkailu on ihanaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184