On ne meidänkin työpaikalla pikkujoulut. Eikä todellakaan tule petettyä siellä puolisoani tms, hölmöä, esimerkiksi tanssittua alasti raflan pöydässä. Katsokaas,kun tulee käytyä ulkona raflassa muulloinkin ja osaan suhtautua pikkujouluun vain yhtenä bileiltana muiden joukossa.
Tosin niin känniin mua ei saakaan, että meidän firman miehiin kävisin käsiksi, sorppa vain!
Eikös ne suurimmat pikkujoulu mokailijat ole just niitä, jotka eivät muulloin ota pisaraakaan, mutta sitten vielä ilmaista viinaa nauttineena menettää koko kontrollin. Heidän puolisonaan olisin hieman varuillani. Normaali ihminen juo 6 olutta ja on ihan raiteillaan, mutta tällainen raittiimpi tapaus on jo parista tuopillisesta ihan seilissä ja vetää housut kinttuun ja hameen korviin. Sitten alkaa kikatus, rääyntä, itku ja pettämiset ynnä lasien särkemiset....
Muut siinä vain katselevat että ohhoh ompas siinäkin taas perheenäiti!
Lapsellista väkeä
4
1127
Vastaukset
- raitistunut
mulla on kolme kk raittiutta takana toivottasti
30 v edessä opettelen pitämään hauskaa muuten. naisista ei ainakaan oo pulaa selvinpäin. - Tuukka
Totta joka sana. Ihmetellä täytyy, missä joidenkin aikuisten moraali piilee. Keskenkasvuisia äpäröitä aikuisen asussa! Itse en koskaan voisi pettää ihmistä, jonka kanssa olen jakanut enemmän onnea kuin kenenkään toisen seurassa.
- Ei keppanaa kiitos!
mennäkö firman pikkujouluihin tai ottaa potkut niin valitsisin ilman muuta jälkimmäisen eli potkut. Raittiina ihmisenä en tiedä mitään tylsempää kuin katsoa tuttujen ihmisten sekoilua kännispäissään. Vaikea uskoa, että kyse on aikuisista ihmisistä.
- vielä koskaan
pikkujouluissa viinaa ottanut, vaikka olisikin ollut ilmaista.
Että minun kohdallani teoriasi ei ainakaan pidä.
Joskus tulee pari väkevää otettua(kerran vuodessa tai parissa) ja kieltämättä, kikateltua tulee. Hame on kuitenkin pysynyt samalla paikalla koko illan, jollei pissareissuja lasketa.
Eiköhän tuo pettäminen ole jostain muusta kiinni kuin raittiudesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854