Mielipiteitä Deppistä?

ihq daa pissis 8D

Kertokaas kaikki mikä teidän mielestänne on Johnny Depissä parasta? Minun mielestäni Deppin suklaasilmät ja hänen intiaani-ulkonäkönsä on parasta hänessä!Minun mielestäni hän muistuttaa hyvin paljon intiaania.:D

10

1693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietoa löytyy

Olen jostain lukenut, että Johnny Deppillä on suonissaan intiaaniverta. En nyt muista oliko se cherokee vai irokeesiverta.

• zeromjj-d

et tais olla cherokee.. :)

• maila.mielonen

on Pirates of The Caribbean-elokuvissa! Se huivi ja se ihana parta korostaa niin Johnnyn ulkonäköä!!!

• rrakastunut,

niinpä..Johnny on kaikista parhaimman näkönen siinä pirates leffassa... Uuh, Se ihana huivi ja kaikki:P:PJohnny on niin ihana!! Ja kun johnnyllä on ne ihanat ruskeat silmät, nam

• Nimetön
        rrakastunut, kirjoitti:

niinpä..Johnny on kaikista parhaimman näkönen siinä pirates leffassa... Uuh, Se ihana huivi ja kaikki:P:PJohnny on niin ihana!! Ja kun johnnyllä on ne ihanat ruskeat silmät, nam

Siis Johnny on nii ihuna ja ne suklaa silmät.. *leijuu taivaassa* ja rrakastunut, oot oikeessa! Johnny on ihana piraattina! ja se näyttää mun mielestä nallekarhulta! xD
        On se Vanessa onnen tyttö!

• amade
        Nimetön kirjoitti:

Siis Johnny on nii ihuna ja ne suklaa silmät.. *leijuu taivaassa* ja rrakastunut, oot oikeessa! Johnny on ihana piraattina! ja se näyttää mun mielestä nallekarhulta! xD
        On se Vanessa onnen tyttö!

Parasta tottakai Johnnyssä on upeat näyttelijänlahjat, suloiset nappisilmät ja koko mies on aivan ihana! Jep, Cherokeetahan siinä Johnnyssä virtaa (;

Ärsyttää vain, kun niin moni tuntee Johnnyn vain Sparrow' na ja ''ihkuttaa'' Johnnyn ulkonäköä. Eihän sitä toki voi kieltää, etteikö Johnny olisi suloinen tai komea ! :)

• Inkkarifani

Google tietää, Depp on intiaani sukua. Komeahan hän on, mutta mielestäni kaikkein komein Intiaani-näyttelijä on Michael Greyeyes, kattokaa vaikka niitä kuvia googlesta ja elokuvia you tubesta...ah ja voih, on naimisissa :( ilmeisesti onnellisesti, 3 lastakin saaneet. Näyttelee ja ohjaa yhä, niin ja tanssii.

• Johnnyyyyyy! Se on ihana SuklaaSilmä ja upeat ja suloiset puoleenvetävät nappisilmät! Ihana intiaani tosiaankin:p. Fredd Abberline ja Sheldon Sands oli parhaita.

• GERGEE

Yliarvostettu ja rupsahtanut, nuorempana oli edes jotakin.

• Mitennii edes jotain!? Todella ilkeästi sanottu! Eikä hän ole rupsahtanut:( Hän on suloinen<3 Niin ystävällinen... Ja sä! Mitä sä vaadit siltä! "Edes jotakin" no perhettä ja sormustako siltä suklaasilmältä odotat!? Loukkaat pikku-Johnnya! Onneksi hän ei edes tiedä, kuinka ilkeä maailma hänelle on. D': Ja kuinka kehtaat sanoa niin ystävällisestä miehestä noin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      28
      5702
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5100
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2924
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2414
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1730
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1579
    Aihe