mä en vaan yksinkertasesti ymmärrä miten joku voi olla niin ihana ja NIIN kylmä samaan aikaan! hermot tässä vaan menee
neitsyt miehistä...
4
1815
Vastaukset
- Nouseva Jouskari
Rehellisyyttä. Jos olet kiinnostunut, kerro se. Voita luottamus ja löydät sen mitä olet hakenut. Ole kuitenkin varovainen. Moni näppinsä liialla yrittämisellä polttanut on saanut elinikäisiä haavoja terävästä kielestä.
Jos haluat itsellesi neitsytmiehestä elämänkumppanin, ole varovaisen rehellinen. Jos hän syttyy, saat itsellesi uskollisen kumppanin koko elämäsi ajaksi.- Unicorn.
...syttyy, niin voin taata, että olet onnentyttö ;) "Syttynyt" neitsyt on jotain, mitä ei pitäisi koskaan missata .....;)
(Tietenkin todellisuudessa jollekin toimii, joillekin ei, mutta oma kokemukseni on 10 ) Heh..
- neitsyt mies
Olen neitsyt mies ja olen myös täysin kylmä tai tosi lämmin joka johtuu siitä vastapulesta mitä se mulle viestittääitsestään ,kylmyys tarkoittaa lähinnä epävarmuutta toisesta osapuolesta ja miten luotettava se on ?
- leo18
en voi sanoa itsestänikään että olisin tässä jotenkin ollut niin sanotusti helposti luettavissa :D mutta täytyy sanoo että oudonkin kärsivällinen ihminen on kyseessä ja nyt en todellakaan puhu itsestäni :D mutta kai tässä täytyy jotain asiaale ruveta tekemään kun ei se itsestäänkään tapahdu..mutta mitä ihmettä..?? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174