teräasekeskus.fi

löytyskö hyllystä?

Onko kellään kokemuksia ko. Lafkasta? Ajattelin tilata sieltä yhden hienon reukun jota en ole muissa liikkeissä nähnyt. Onko kukaan ylipäänsä ostanut mitään sieltä?

9

4121

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huiskis ja aaaahh

Sen verran on kokemusta että menin jokelaan ja ostin teräasekeskuksesta full tang katanan.
      Annoin sinne rahan ja sain katanan. Näin se käy helpoiten.
      En pidä ampuma-aseista, katanallakin pärjää ja se on hiljainen käyttää. Jälki tosin on rumaa.

• kokemus...

Tilasin pistoolin mitä ei muuten Suomeen tuoda. Toimitus kesti n. 5kk mutta se ei johtunut Teräasekeskuksesta.
      Ehkä vähän useammin olisin odottanu tilannetietoa kyllä

• Jostain kumman syystä aseiden ja ammusten saanti tähän maahan on joskus melko takkuilevaa. Jopa SAKOn ja Tikan aseita ei välttämättä saa ilman jonotusta. Ameriikan markkinat hotkivat nämä hittituotteet ja meitä muistetaan viimeisenä.

Esimerkkinä kuulemani mukaan H&K toimittaa HJORTille lähetyksiä vain pari kertaa vuodessa. Edelleenkin odotan lippaita kivääriini, eikä vika tosiaankaan ole aseliikkeessä.

• Kertaaja

ostat niin unohda nettikauppa. Minulla on nettikaupasta sen verran kokemusta kyseisen liikken kanssa, että tilatut tavarat ei saavu koskaan ja sähköpostiinkaan ei vastata. Jos sielä jotain tarvitset kannattaa suosiolla vaivautua Jokelaan asti ihan henkilökohtaisesti. Tosin voihan sitä nettikauppaakin kokeilla, mutta muilta foorumeilta voit lukea, että minun kokemukset on siellä tavallisen puolella. Harvinaisempaa näyttää olevan, että sieltä jotain netistä tilaamalla saa.

• USP

Ostin netin kautta ysin kyseisestä puljusta ja homma toimi mielestäni varsin mallikkaasti. Ase tuli nopeesti etc.
        Olen jo hankkimassa toista samaisen firman kautta. Nyt tosin tarvii odotella pitempään koska ase on vähän harvinaisempi.

• Ostajakin

Olen tuotteen saanut kun olen rahat tiskin yli ojentanut. Asiallinen liike, ainakin kun paikan päällä käy. Suosittelen. Netti kaupasta ei kokemuksia, mutta asialliset sivut on pojilla.

• LD...

Juu olen tilannut yhden miekan sieltä. Nopeaa toimintaa ja laadutonta P****... =P Eipä siinä muuta.

• Möllberkki

menit tilaamaan laadutonta. Oisit satsannu laatuun mieluummin. Oma moka. =)

• himppula

Mitäs menit tilaamaan laadutonta paskaa. =)
        Maksoit miekastas varmaan sen 60 euroa, mitäs luulit saavas sillä? Aidon katanan? =D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7545
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4163
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40