kalamiehen kumppani

kertokee

mikä paras merkki kalamiehelle? onko onnellisia kokemuksia, vai ovatko kaikki kalamiehet juoppoja, petollisia vätyksiä?

8

4023

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kalatyttö

Niinhän sitä sanotaan, että universumin kaunein rakkaus saavutetaan näiden kahden välillä. Vain kala voi ymmärtää täysin toista kalaa.

• Firma

Alan itse olla pikkuhiljaa samaa mieltä..

Tuntuu myös että muut merkit ymmärtävät kalan usein väärin, koska kala on niin empaattinen. Moni ystävä luullut enemmän ainakin minusta paljon enemmän kuin olen tarkoittanut.

• että..

kalamiehet (kokemus kolmesta)ovat varsinaisia manipulaattoreita.Niin kauan kaikki on hyvin kun tehdään mistä kala tykkää,ei mielipiteitä vaikka niitäkin pitää olla mutta silti huono juttu jos kala ei saa olla oikeassa.Kalan pitää olla vapaa mutta sinun täytyy olla sitoutunut kalaan täydellisesti eli ei mielellään kamalasti omia menoja,kalalla niitä saa olla ja baarissa käymisiä on vähän liikaakin.Äläkä katsele muita siis älä edes vahingossa katso ketään niinkuin normaalisti ihmiset katselevat ympärilleen.Muista,että kala ei ole sanonut vaikka onkin jotakin vaan se käännetään ympäri ämpäri ja vaikka kala pettäisi,hei,,,sekin on toisen syy!
      Helppoa elämää jos kaipaat,ota ihmeessä kala!

Sori,ei varmaan koske jokaista kalat-ihmistä mutta koski näitä kolmea.

Ja asiaan,,tämän tyyppiselle kalalle sopii kumppani joka haluaa haastetta ja opiskelee vaikkapa psykologiksi.

• saman huomannut

olen kanssasi täysin samaa mieltä,mutta voihan niitä poikkeuksiakin olla kaloissa.vai onko?

• TYHMÄ!!!!
        saman huomannut kirjoitti:

olen kanssasi täysin samaa mieltä,mutta voihan niitä poikkeuksiakin olla kaloissa.vai onko?

Miksi olisi? Kalatmiehiä, vanhoja retkuja,veteliä juoppoja ja täysiä paskapäisiä marttyyreja! Sellaisia me kaikki vaan ollaan! Kannattaa pysyä kaukana ,jos haluaa löytää jonkun todellisen miehen!!

• en pidä syvistä vesistä

Taas se hyppäsi syviin vesiin (pullon pohjalle ei muuten ole sieltä päässyt koskaan ylöspäin) jotenka pysyneekin pullon pohjalla.Kokemus kalat "miehistä" mieti mitä niiden lasilmien taakse kätkeytyy epävarmuus elämästä.Ei kannata miettiä onko hyvä kummppani.Katse kannattaa suunnata toisiin merkkeihin jos haluaa selvyyttä.....

• kumppani

parhaasta päästä minulle ja monelle tuntemalleni on härkä tottelee on tosi vastuuntuntoinen korjaa aina asiani kun luistelen lähikapakkaan kaksosystävieni kanssa ja sukellan syvään veteen pakoon vastuuta en kyllä kaipaa ylistystä enkä kerskailua myönnän että vaatimattomuus kaunistaa.

• ovat pääsääntöisesti

herkkiä ja ihania ihmisiä, nuoruudenrakkauttani muistelen vieläkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5054
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      24
      4171
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2401
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2214
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1978
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1878
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1577
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1209
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1144
    Aihe