Mistä voisin ostaa Juha Valjakkalasta kertovan elokuva Il Capitano? Esim. netin kautta. Kiitos kaikille jotka auttavat ja kertovat. =)
Il Capitano
12
1672
Vastaukset
- nimimerkki
Ilmeisesti elokuvaa ei koskaan tuotu Suomeen video markkinoille !
Elokuva herätti paljon keskustelua aikoinaan Ruotsissa, koska moni oli sitä mieltä ettei veromaksajien rahaa pitäisi käyttää tälläisiin elokuviin.
Ohjaaja hankki rahoituksen yksityisiltä tahoilta, jotka uskoivat päinvastaiseen vaikutukseen !- Tarkkana
Viimeksi näin Il Capitano -kasetin Filmtownin poistolaatikossa. Dvd:nä ei ole olemassa. TV:stäkin tuo elokuva on tullut muutama vuosi sitten.
- Jimbo
Tarkkana kirjoitti:
Viimeksi näin Il Capitano -kasetin Filmtownin poistolaatikossa. Dvd:nä ei ole olemassa. TV:stäkin tuo elokuva on tullut muutama vuosi sitten.
Tuli muutama vuosi sitten kakkoselta. On muuten ihan hyvä elokuva. DVD olisi kova sana.
- skilsmässä
Itse olen sitä mieltä ettei veronmaksajien rahaa pitäisi käyttää tälläisiin elokuviin !
Antaa vääristyneen kuvan nuorille, sekä tuleville veronmaksajille ! - säätiö
skilsmässä kirjoitti:
Itse olen sitä mieltä ettei veronmaksajien rahaa pitäisi käyttää tälläisiin elokuviin !
Antaa vääristyneen kuvan nuorille, sekä tuleville veronmaksajille !Riippuu missä asuu ?
Rahoitus tuli ruotsalaisilta yrittäjiltä sekä säätiöiltä !
- länsiraanikolla
Su Aamulehdessä on pitkä juttu Valjakkalasta.
Siinä ihmetellään että miten on mahdollista että Suomessa on yhä tälläinen systeemi !
Samalla että miten on mahdollista että on yhä vaikea saada katsottavaksi ! - statiska tattoo
Oliko elokuva ollenkaan ns kotimainen ?
Eikö se ollut Ruotsissa tehty ruotsalaisella rahalla ?- Brianin elämä
Ja mielestäni melko keskinkertainen.
- Karhuvaara
Brianin elämä kirjoitti:
Ja mielestäni melko keskinkertainen.
Saattaa olla jopa tunnetuin ulkolainen elokuva, joka kertoo suomalaisista ?
Itselle ei juuri tule muita mieleen ?
Oliko muuten niin että Klaus HÄRÖ - Näkymätön Elina oli Ruotsin ehdokkaana Oscar gaalaan ? - Baer von Sopanen
Karhuvaara kirjoitti:
Saattaa olla jopa tunnetuin ulkolainen elokuva, joka kertoo suomalaisista ?
Itselle ei juuri tule muita mieleen ?
Oliko muuten niin että Klaus HÄRÖ - Näkymätön Elina oli Ruotsin ehdokkaana Oscar gaalaan ?Eiköhän Popmusiikkia Vittulanjänkhältä ole kuitenkin tunnetumpi ?
Siinähän näyttelijät olivat pääosin suomalaisia.
Elokuva sai todella hyvät siivet, joten IL Capitano jäänee kirkkaasti toiseksi !
Olen ymmärtänyt että Pajala olisi suomenkielinen paikkakunta ! - ...kuitenkin...
Baer von Sopanen kirjoitti:
Eiköhän Popmusiikkia Vittulanjänkhältä ole kuitenkin tunnetumpi ?
Siinähän näyttelijät olivat pääosin suomalaisia.
Elokuva sai todella hyvät siivet, joten IL Capitano jäänee kirkkaasti toiseksi !
Olen ymmärtänyt että Pajala olisi suomenkielinen paikkakunta !...Mies vailla menneisyyttä ole tunnetuin suomalainen elokuva. Voittanut palkintoja Cannesissa, ollut Oscar-ehdokkaan. Il Capitanoa tuskintunnetaan Pohjoismaita pidemmällä.
- Anonyymi
Voiko Il Capitano elokuvaa katsoa mistään? En kaipaa arvosteluja leffan tasosta, vain sen että näkeekö em . leffan jostain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412143
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010