Vapaa-ajattelijoiden ylläpitämä vaalikone eduskuntavaaleihin 2007 on avattu.
http://www.uskonnonvapaus.fi/vaalit/eduskunta2007/
Valitettavasti kaikkien puolueiden osalta ei ole vielä vastauksia saatu. Joukosta puuttuu mm. Kokoomus.
Vaalikone 2007
6
692
Vastaukset
- Tristar
taisinpa löytää ehdokkaani.
*** - mutta...
Kyseiset kysymykset tulisi sisällyttää, johonkin laajempaan kysymyskokoelmaan. Minä en ainakaan valitse ehdokastani pelkästään noiden kysymysten pohjalta.
- Jori Mäntysalo
Teknisesti olisi toki mahdollista linkittää vaalikone muihin vastaaviin. Jokaiselle ehdokkaalle annettaisiin tunnistenumero joka hoitaisi linkkauksen, ja kysymyksetkin voisi ympätä yhteen ainakin tehohaun kaltaisella mekanismilla, jossa jokaiselle vaihtoehdolle annettaisiin pisteytys.
Varmaan esim. Effin kanssa tämä onnistuisikin, ja ehkä "kansalaisjärjestöjen vaalikoneen", mutta tuskinpa Hesari tai YLE tulisivat mukaan. Kysymyksessä on pitkälti arvojen painotus.
Vapaa-ajattelijoiden vaalikone tarjoaa kysymyksiä, jotka yhtenä osa-alueena laajempaa kehystä -keskittyen harvemmin esitettyihin kriittisiin uskonnollisiin asioihin. Oman ehdokkaan muissa instansseissa ilmentämät kommentoinnit, sekä muissa vaalikoneissa annetut vastaukset voivat puoltaa tai evätä tämän viitekehyksen ilmentämillä vastauksillaan äänestäjän lopullista päätöstä.
- The Rat
Nyt sitten pitäisi tuon mukaan mennä äänestämään vasemmistoa tai vihreitä???
Tai jotain ihme lenkkimakkarapuoluetta (mikä lie olikaan).
Jeps. Näistä asioista voidaan toki olla samaa mieltä monien kanssa, mutta silti...
Kun ei itse ole ehdolla, ei täydellistä ehdokasta edes voi löytyä.- Jori Mäntysalo
Kokoomuksen ehdokkaiden extranettiin on lisätty vastausohjeet vasta eilen, SDP:llä ne ovat olleet jo viikon verran. Kepulla ei ole kai vieläkään, eli täytyy muistuttaa.
Mutta joka tapauksessa vastauksia tulee edelleen, eli vielä ei tarvitse valita puoluetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih476057Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6262462Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821191- 791070
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3341061Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551020Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.62975- 61925
- 228844
- 49791