Ideos ja ilmavaivat

Terttu

Vaihdoin Kalcipos-D:n Ideokseen hinnan vuoksi. Nyt kun olen syönyt Ideosta 10 päivää, piereskelen taukoamatta. Ilmavaivat ovat niin mittavat, että en taida pystyä jatkamaan Ideosta. Onko muilla ollut samaa ongelmaa?

Pakkausselosteessa mainitaan kyllä ilmavaivat mahdollisena haittavaikutuksena mutta sen pitäisi olla kuitenkin aika harvinaista.

6

2409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eevamarita

Heippa vaan. Ikävä sivuvaikutus nuo ilmavaivat, jos ne Ideoksesta johtuvat. Minulle Ideos ei ole aihettanut mitään sivuvaikutuksia. Minäkin vaihdoin Kalcipoksen Ideokseen hinnan takia ja myös siksi, että se on korvattava lääke. Monestihan sivuoireet loppuvat jonkin ajan kuluttua - toivotaan, että sinullekin käyniin.

• Kalkkimies

Ideoksessa on sorbitolia, se voi aiheuttaa joillekin ilmavaivoja. Kannattaa lueskella etikettejä apteekissa.

• Terttu

Juu, taisi olla hetkellinen ongelma. Vaivat ovat ohi ja syön Ideosta edelleen.

Sorbitolia on tosiaan yhtenä apuaineena. Ilmavaivat mainitaan harvinaisena haittavaikutuksena.

• kekke2

Juu ihan samoja vaivoja. Olen kääntänyt piereskelyn huumoriksi.

• haittaavat

Ajoittain tosi pahat ilmavaivat ja tosi pahan hajuiset. Sinaire tabletti ennen ateriaa on kyllä helpottanut.

• yskijä
        haittaavat kirjoitti:

Ajoittain tosi pahat ilmavaivat ja tosi pahan hajuiset. Sinaire tabletti ennen ateriaa on kyllä helpottanut.

Vanha ketju, mutta tuli guuglatessa esiin. Nytpä tiedän sitten itsekin, mikä mulle tätä pierettämistä aiheuttaa. Ja olen sitten yksi "harvoista", mua on pierettänyt reippaasti koko vuoden ajan, mitä olen näitä syönyt. Nyt pitääkin ottaa iltaisin niin ei töissä tule ääni- ja hajuhaittoja.
        Kunhan nää on syöty, vaihdan ei-pureksittavaan kalkkiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      111
      7335
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      70
      5801
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5014
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4265
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4096
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      223
      3986
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      3728
    8. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      42
      3565
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      55