Aloitteleva rock-bändi etsii siis basistia,soolokitaristia/komppikitaristia ja laulajaa.
Enimmäkseen teemme biisimme itse,ja demokratiaa parhaimmillaan ni kaikkien äänet otetaan kaikessa huomioon.
Porissa tämän bändin "tukikohta" eli jostain läheltä kun haet niin säästyy matkoista.
Kiitoksia kaikille kiinnostuneille
Etsitään basistia,kitaristia ja laulajaa 02-alueelta
7
871
Vastaukset
- nainen 84
Joo, minkä tyylistä rokkia? suomirokin tapaista esim. irina,maija vilkkumaa yms vai??
Keitä titä on jo kasassa? Missä ootte aatellu että harjoiteltais?- nothingspecial
Juurikin suomirockin tapaista, ja bändin suurimmat vaikuttajat ovat popeda ja metallica, mutta itse ainakin tykkään soittaa juuri suomirockin tapaan. 80-luvun tyyliin olisi tarkoitus soitella.
Tällä hetkellä kassassa on vasta runmpali ja komppi-kitaristi (eli minä).
Harjoittelutila on ruosniemessä, ja tarkkoja treeniaikoja ei ole vaan miten kys. paikan omistajalle ja muille soittajille käy.
Jos haluat soittaa jotakin soittopeliä tai laulaa, niin pikku alkuhaastattelu on aina paikallaan :)
Ammattilaisia emme hae,mutta saa tietenkin olla ammattilainen, ja pääasia että on pienet perusteet,huumoria,yhteistyökykyä ja rock-henkisyyttä.
Kiitoksia kiinnostuksesta!
T:Jarppe
- swinlih20
Olen porilainen 2owee opiskelijanainen ja kiinnostunut musiikista.en osaa soittaa mutta laulan mitä vaan..en pelkää esiintymistä.Laulanut 4vuotta kuorossa sopraanona
- nothingspecial
Vielä kun bändistä puuttuu noita ratkaisevia soittajia,niin lavoille ei olle päästy ja treeni-biisit vähän hakusessa mutta alku aina hankalaa.
Voitko esim. pistää vapaamuotoisen esittelyn sähköpostiin soxsus@netti.fi niin katsellaan lisää.
Ja kiitoksia kiinnostuksesta
- maipy
jos sopisi kaksi laulajaa? minä olisin yks ja mun serkku ollaan niin ujoja että haluttaisi laulaa yhdessä ääni kuulostaisi paljon paremmalta myös olen itse tehnyt pari biisiä myös räppii kirjotan huvivuoks olen täältä keskustasta päin ja mun serkku asuu toejoella ootteko kiinnostuneita? ollaan molemmat 14- vuotiaita. laulu äänet on ihan ookoo.
- -stefan
moroo mä oon helsinnistä 14vuotias osaan soittaa bassoo hyvin ja laulan paremmin ku britney spears:DD no mut silti mimmost rockia soitatte ( ku mä tykkää laulaa enkuks ja en tykkää mistä semmosest hullust rockist tykkään semmosest vähä rauhallisemmast niiku vaik (the rasmus)
- -stefan
mun mese o stedi-94@hotmail.com vaik oon 95
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117151- 954721
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594697Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493859- 513788
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263333- 512711
- 372594
- 382289