Tuli tossa kamera ostettua ja nyt kun yrittäisin tehdä jonkin sortin videoo, niin en kyllä tajuu et miten. iMovie HD:llä saan tehtyy kaiken maailman juttuja, biisit lisättyy ja hyvältä näyttää. Mutta mites se itse videon luonti??? miten ihmeessä sillä saa tallennettua sen siitä projektimuodosta videoks?
iMovie HD
5
637
Vastaukset
kaikki varmaan selviää, kunhan viitsii vilkaista...
Vinkkejä:
Jaa>
Arkisto>Vie- Jylppy.
mulla on sit englanninkielinen, joten en oo iha varma mitä tolla nyt tarkalleen meinasit, mut joo, oon yrittäny ohjeist ettii et kuinka se itse video tehään, mut ei oo osunu mun silmään.
Jylppy. kirjoitti:
mulla on sit englanninkielinen, joten en oo iha varma mitä tolla nyt tarkalleen meinasit, mut joo, oon yrittäny ohjeist ettii et kuinka se itse video tehään, mut ei oo osunu mun silmään.
Vaihda systeemin (ja siis myös iMovien) kieli maakohtaisasetuksista suomeksi, niin voi asia avautua jopa entistäkin paremmin...
- Imovieeee
RepeRuutikallo kirjoitti:
Vaihda systeemin (ja siis myös iMovien) kieli maakohtaisasetuksista suomeksi, niin voi asia avautua jopa entistäkin paremmin...
Moi! Onko iMovien käyttö mahdollista Windows XP pöytätietokoneella? Kiitos jo etukäteen.
- 1stMacFinn
Imovieeee kirjoitti:
Moi! Onko iMovien käyttö mahdollista Windows XP pöytätietokoneella? Kiitos jo etukäteen.
iMovie vaatii Macin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467625
- 334203
- 573705
- 503190
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652551- 542398
- 512378
- 402339
- 162276