Motorola w220

kokemuksia?

Onko hyvä puhelin kannattaako ostaa?
kokemuksia?

6

1116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pasmis

samaa puhelinta olen ostamassa mutta ei tiedä että onko se ihan perseestä?ainaskii vaikuttas hyvältä.....

• ...

mulla on toi puhelin..onhan se hiano mut se näyttö kyl on pieni..oiskohan toi w375 hyvä?

• pasmis
        ... kirjoitti:

mulla on toi puhelin..onhan se hiano mut se näyttö kyl on pieni..oiskohan toi w375 hyvä?

ei taia olla muuta eroa ku ulko kuori ja että on isompi näyttö....eipä tuo hintakaan ny paha oo,gigantissa 119e

• Speedball
        pasmis kirjoitti:

ei taia olla muuta eroa ku ulko kuori ja että on isompi näyttö....eipä tuo hintakaan ny paha oo,gigantissa 119e

Kylläpä maksoit kovan hinnan!
        Stadissa Soneran putiikit myy samaa luuria hintaan 99e. Nähtiin taas että Gigantti on vaan näennäisesti halpa....

Minulla on tuo puhelin ollut pari kuukautta ja tyytyväinen olen. Siinä on pelkät perustoiminnot, sekä radio (headsetti siis tulee mukana). Läppäpuhelimen näppäimet ovat suurikokoiset ja selkeät, mistä on etua tällaiselle nakkisormiselle kaverille joka kirjoittelee paljon tekstareita. Puhelimen näyttö on pieni, mutta täysin riittävä kun ajattelee että kyseessä ei ole mikään mediapuhelin. Näytön kirkkaus riittää siihen että ulkona auringonvalossakin näyttö on luettavissa. Tekstiviestien fonttikoko on selkeä ja riittävän iso. Näppäillessäsi puhelinnumeroa vaihtuu näyttöön ekstrasuuri kirjasinkoko.

Puhelimen kannessa ei ole erillistä näyttöä, vaan muutama merkkivalo jotka jäävät vilkkumaan jos on saapunut tekstiviesti tai puhelu. Akku kestää 4-5pv, riippuen siitä kuinka paljon puhuu.

Radio kuuluu hyvin häiriöisissäkin olosuhteissa.
        Parasta antia on Motorolan ennustava tekstinsyöttö iTAP joka poikkeaa jonkin verran siitä perinteisestä T9:stä. Se vaatii hieman opettelua, mutta sen jälkeen ei tee enää mieli vaihtaa T9:n.

Toimintavarmuudesta kertoo jotain se että ei ole vielä kertaakaan puhelin seonnut täydellisesti tai ole tarvinnut irrottaa akkua jotta saan puhelimen heräteltyä uudelleen toimintaan.

W220 sopii käyttäjälle joka haluaa pienen ja tyylikkään puhelimen ihan pelkillä perusominaisuuksilla.

• haluan tietää
        Speedball kirjoitti:

Kylläpä maksoit kovan hinnan!
        Stadissa Soneran putiikit myy samaa luuria hintaan 99e. Nähtiin taas että Gigantti on vaan näennäisesti halpa....

Minulla on tuo puhelin ollut pari kuukautta ja tyytyväinen olen. Siinä on pelkät perustoiminnot, sekä radio (headsetti siis tulee mukana). Läppäpuhelimen näppäimet ovat suurikokoiset ja selkeät, mistä on etua tällaiselle nakkisormiselle kaverille joka kirjoittelee paljon tekstareita. Puhelimen näyttö on pieni, mutta täysin riittävä kun ajattelee että kyseessä ei ole mikään mediapuhelin. Näytön kirkkaus riittää siihen että ulkona auringonvalossakin näyttö on luettavissa. Tekstiviestien fonttikoko on selkeä ja riittävän iso. Näppäillessäsi puhelinnumeroa vaihtuu näyttöön ekstrasuuri kirjasinkoko.

Puhelimen kannessa ei ole erillistä näyttöä, vaan muutama merkkivalo jotka jäävät vilkkumaan jos on saapunut tekstiviesti tai puhelu. Akku kestää 4-5pv, riippuen siitä kuinka paljon puhuu.

Radio kuuluu hyvin häiriöisissäkin olosuhteissa.
        Parasta antia on Motorolan ennustava tekstinsyöttö iTAP joka poikkeaa jonkin verran siitä perinteisestä T9:stä. Se vaatii hieman opettelua, mutta sen jälkeen ei tee enää mieli vaihtaa T9:n.

Toimintavarmuudesta kertoo jotain se että ei ole vielä kertaakaan puhelin seonnut täydellisesti tai ole tarvinnut irrottaa akkua jotta saan puhelimen heräteltyä uudelleen toimintaan.

W220 sopii käyttäjälle joka haluaa pienen ja tyylikkään puhelimen ihan pelkillä perusominaisuuksilla.

Voiko tulevan puhelun mykistää?

• pööpoki
        haluan tietää kirjoitti:

Voiko tulevan puhelun mykistää?

joo kyllä voi mykistää, se taitaa lukea käyttöohjeissakin jos nyt oikein muistan... itselläni on puhelin nyt ollut tasan kuukauden verran ja olen ollut todella tyytyväinen siihen... eipä taida tulla vähään aikaan puhelinta vaihdettua. Jos etsit halpaa, luotettavaa, kestävää sekä muuten vaan idioottivarmaa puhelinta OSTA TÄMÄ!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2186
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe