Kuinka googlen saa "unohtamaan" asiat joita sillä on haettu. Olen yrittänyt internet options - tools valikosta tuhota historiadatan sekä väliaikaistiedostot. Sivut, joilla on vierailtu häviävät kyllä mutta googlen hakurivin historia säilyy. mistä nuo deletoidaan?
google historian tuhoaminen
6
6784
Vastaukset
- Ad/Hd
Lataa koneellesi ccleaner ohjelma (ilmainen). Niin johan kaikki haut häviää.
- ihmettelijät
kai tuohon joku muukin keino pitäisi olla sisäänrakennettuna ettei pitä asentaan mitään?
- se käy
ihmettelijät kirjoitti:
kai tuohon joku muukin keino pitäisi olla sisäänrakennettuna ettei pitä asentaan mitään?
selain auki, ylhäältä työkalut -> poista yksityisyystietoja -> tallennetut lomake- ja hakutiedot
- siismitä
se käy kirjoitti:
selain auki, ylhäältä työkalut -> poista yksityisyystietoja -> tallennetut lomake- ja hakutiedot
Mulla on toi sama juttu. Saaks tol jutul vaan kaikki pois vai voiks sil poistaa vaan yksittäisesti? Mulla ei oo mitään '' poista yksityistietoja'' jne. Vaan Työkalut --> poista selaushistoria - väliaikaset internet tiedostot, evästeet, sivuhistoria, lomaketiedot ja salasanat. Onks se toi juttu?
- pupujussikka
on kuitenkin ihan vaan deleteä käyttäen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225604- 324940
- 292834
- 342384
- 372078
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121621
- 261582
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291509