mikä on se ihme putki jonka kautta gilmour laulaa pulse-dvd:n ekalla levyllä jossain biisissä (en muista nimeä), se tulee niinku mikkiin ja jotenkin kitara kuuluu silleen sen kanssa yhessä, vaikea selittää. kertokaapa.
pulsen katsoneet
5
597
Vastaukset
- Pig with wings
Se on semmonen laite jolla voipi korostaa kitara soundeja suunliikkeillä, joku waa waa tyyppinen kapine. Tämä takatukka Bon Jovihan sitä käytti 90-luvulla varmaan joka biisissään.
- -comfortably numb-
joo, itekin tunnistin sen bon jovia kuunnellessani, että on varmaan sama laite käytössä. mutta mua vaivaa, että onko tällä laitteella joku nimikin olemassa :)?
- joku muistikuva
-comfortably numb- kirjoitti:
joo, itekin tunnistin sen bon jovia kuunnellessani, että on varmaan sama laite käytössä. mutta mua vaivaa, että onko tällä laitteella joku nimikin olemassa :)?
Mulla on hämärä muistikuva että Jeff Beck olis sen kehitelly mutta en oo varma.
- ruupert gustaf
-comfortably numb- kirjoitti:
Vocoderi
- livin on a prayer
ruupert gustaf kirjoitti:
Vocoderi
nimeltään talk box.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076894- 954421
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483786Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513478
- 1873419
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242939- 672644
- 462491
- 131844