Voi helevata, kun tulee kännissä soiteltua ihmisille kaikenlaisita, onneksi ystävällistä, mutta jopa vanhoille sukulaisille 80 v. sedille !! Kyllä hävettää ! Sitten tämä pappa soittelee veljelleen ja kyselee, mikähän puhelu se oli ja mitä tarkoitti ??! HÄVETYS !! Liäski tulee lähetettyä vietstejä, nekin ystävällisiä kyllä !! Olen jopa laittanut kännyt kiinni (miehenikin) mutta avaan ne sit kuitenkin. Js piilotan ja sammuta, ei löydy mistään. Pistäskö panna linja poikki ?!? Olen 50 v. mummoihminen - sekin vielä !!!!! Mites muilla ?!?!?
MIKÄ TÖPPÖ !!
5
1341
Vastaukset
- niin paljon
vittu kun toi viina on sitt paha asia!
Tulee just tollasta skeidaa duunailtua!- Nimetön
Arvaa harmittiko ??
Tulee oltua sit niin ylen ystävällinen karjalan Marjaana jotta !! Voi helevata !
Seur. kerran nokialainen menee jemikseen, enkä etes eti, jos en löyvä ikinä, mitäs siitä sitten, sen halavemmax tulloo! Terveisiä susirajalta. Niin, se susi saatiin jo kellistettyä. Kamala, kun ei uskalla etes ulukohuussissa käyvä !
- savolainen törppö
Poika synty vähän aikaa sitte. Juhlan kunniaksi miehissä paariin ja sikaareja jakamaan. No aamulla tuli perkeleesi kyllä viestejä luuriin. Olin pyytänyt illan mittaan pienessä sievässä yli kahtakymmentä ihmistä soittaen/tekstareilla pojalle kummiksi. Vähän nolottaan,.. mutta vaan vähän.
- Nimetön
Kännyt pitäisi kieltää, jos ottaa miestä tai naista väkevämpää. Kauhulla miekin aamusella luen kelle soitettu ja mihin aikaan (sekin vielä!) ja sen verran tolokkuan, jotta tallennan yleensä lähetetyt viestit, jos kännissä kirjutan.
T: Alkuperäinen viestiketjun alottaja
- Nimetön
...kun baariin pitää lähteä ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187498Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746331- 955214
- 524535
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494236- 2274111
- 444005
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283908- 573045
- 482566