Olisiko täällä joku kiva ihminen jolla olisi Syster of A Mercyn joku cd? Sinä levyn onnekas omistaja olisitko voinut polttaa levyn minulle ja lähettää tänne? Maksaisin postikulut vaivannäön ja tyhjän cd.n hinnan.
Jos olet avulias ja haluat jelppiä minua niin lähettele sähköpostia: sini_nen93@suomi24.fi
En löydä kyseisen bändin levyjä ( tai sitten vain en osaa etsiä)
SYSTER OF A MERCY
pimpooom
2
448
Vastaukset
- Rugli
Arvoista neiti 93, olisiko aika opetella kirjoittamaan? Bändin nimihän kuuluu 'Sisters of Mercy' ja kyllä minä ainakin ihan CDON.com:sta löydän oikein kuusi eri levyä kyseiseltä artistilta.
Ja on muuten harinaisen paska yhtye.- Crommower
Arvoisa poika Rugli, olisiko aika opetella kirjoittamaan? Sanahan kuuluu "harvinaisen" paska yhtye ja kyllä minä ainakin ihan torrentilla löysin myös kasan levyjä.
Ja olet oikeassa. Harvinaisen paska yhtye.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197526Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista776494- 955244
- 524595
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494256- 2304159
- 444065
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283938- 583080
- 482576