Niin kysymään vaan piti tämmöstä, et löytyykö kohtalo tovereita? Tyypillistä mm. veskareille?
Pisti vaan miettiin ku kolmannella VM. tuttavalla todettiin tämä..=/
Eli nyt kaikilla jotka minä tunnen.. (itseni mukaan lukien)
Levottomat jalat?
5
960
Vastaukset
- Vesimiesnainenmyös
En oikein usko asialla olevan tekemistä horoskooppimerkin kanssa....mutta todentotta kärsin "levottomista jaloista", erityisesti jos liikuntaa ei tule tarpeeksi harrastettua.
- levottomat jalat
ja olen itsekin tätä täällä palstalla kysynyt. Kysyin yleisimpiä veskareitten sairauksia ja moni vastas, levottomat jalat. Itse pyörittelen ja naksauttelen nilkkoja niin kauan että pauke ja lonksutus loppuu, sitten helpottaa särkykin. Minulla on kylläkin fibromyalgiakin ja siihen liittyy turvotus ja nivelsäryt. Mutta jalkasärky ei välttämättä liity fibromyalgiaan.
- jaloissa 50vuotta!!!
mutta sain lääkkeet
sifrol auttaa- kysy lääkäriltäsi :) - vesimiesveli
jaloissa 50vuotta!!! kirjoitti:
mutta sain lääkkeet
sifrol auttaa- kysy lääkäriltäsi :)sama lääke ja tepsii! onkos tämä sitten jotenkin vesimiesten oma ertyinen ongelma?
- jalat-niin
Terve!
Hyvä juttu, että vielä ovat levottomat, entä jos toinen jalka on levottomampi kuin toinen...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225054- 244171
- 272401
- 342214
- 371978
- 151878
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201209Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101144